به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۷۷۲۲
|
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
خبردنا: احمد امیرآبادی‌فراهانی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۶ دی ماه) مجلس شورای اسلامی نامه ۱۷۰ نماینده و در خواست آنها را از روسای قوا جایگزینی پیام رسان‌های داخلی قرائت کرد.

در این بیانیه آمده است: همانطور که مستحضر هستید در چند ماه گذشته بدخواهان و دشمنان ملت ایران با سوءاستفاده از برخی زمینه‌های داخلی حداکثر بهره را از پیام رسان‌های خارجی برای ایجاد ناامنی، فساد و آشوب در شهر‌های ایران را برده اند.

حمله داعش به مجلس شورای اسلامی، ترویج خشونت، ایجاد آشوب‌های خیابانی اخیر، فروش مواد مخدر و روانگردان‌ها گوشه‌ای از اقدامات دشمنان ملت ایران در بستر پیام رسان‌های خارجی بوده است.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور حفظ و استقلال سیاسی و فرهنگی کشور به پیشگیری ناامنی و تجاوز به حریم خصوصی آحاد جامعه و صیانت از فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی و تامین حقوق شهروندی با آزادی‌های مشروع و امنیت و آسایش مردم و نیز حمایت از فناوری بومی و توانمندی داخلی از شما روسای قوا خواستاریم ضمن حمایت از پیام رسان‌های داخلی دستور فرمایید این پیام رسان‌ها جایگزین پیام رسان‌های خارجی شود و نسبت به ساماندهی فیلترشکن‌ها اقدام عاجل به عمل آید. 
نام:
ایمیل:
* نظر: