به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۷۷۵۸
|
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: 150 میلیارد ریال طرح در راستای توسعه روستایی و رفع محرومیت دهستان زیلایی بویراحمد در دست اجراست.
به گزارش خبردنا، " غلام محمد زارعی " اظهار داشت: تلاش مسئولان در راستای برخورداری این مناطق از نعمت گاز، برق، آب و بهداشت در راستای اجرای عدالت است. 

وی با بیان اینکه گاز رسانی به دهستان زیلایی هم اینک در حال مطالعه و بررسی است گفت: انتقال گاز از کوتاه ترین مسیر به این منطقه محروم حداقل 80 کیلومتر فاصله دارد. 

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: گسترش و اجرای 15 کیلومتر جاده مورزرد زیلایی در برنامه ای منسجم طراحی شده است. 

وی عنوان کرد: سیمای دهستان در طی چهار سال اخیر متحول شده اما برای برای رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش های بیشتری کرد. 

وی با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران در راستای رفع مشکلات اساسی مردم تصریح کرد: هم اینک مردم این منطقه خواهان دسترسی به شبکه اینترنت و تلفن های همراه هستند. 

به گزارش خبردنا، در دهستان زیلایی شش هزار و 472 هکتار جنگل، هفت هزار و 433 هکتار مرتع، 670 هکتار زمین زراعی و 45 هکتار باغ وجود دارد. 

دریاچه برم زرد زیلایی به عنوان یک منطقه سیاحتی بویراحمد در فاصله 140 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است. 

منطقه زیلایی دارای پنج هزار کلونی زنبور و 32 طرح پرورش ماهی است./ ایرنا
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محرومیت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
0
0
آقای حاج زارعی نماینده محترم مردم از جاده دلیرچ چه اطلاع داری * مردم منتظرپاسخ جنابعالی هستند:
درسفرسال 94حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه به این روستا مسئولین چه قول هایی دادند همچنان منتظر هستند0

جاده ارتباطی دلی‌رچ که نامناسب است و باعث بروز خسارات جانی و مالی زیاد برای مردم آن دیار شده و همواره این زخم کهنه‌ را بر دل خود دارند
مردمی که سه شهید ویک آزاده وچندین جانباز تقدیم نظام کرده اند

از دلی‌رچ بسیار شنیده بودم از مردمش گرفته تا باغات گردوی آن اما وقتی جاده را در شب مهتابی این منطقه بکر در پایین دره‌ای دیدم بسیار متعجب شدم که مسئولان ما طی چندین سال چکار کردند، همه مدیران مسئولند، نماینده مردم در ادوار گذشته و تا امروز مسئولند و باید پاسخگوی این مردم باشند.

مسیر چنان ناهموار و خطرناک بود که بسیاری از مدیران اغراق کردند که فکر نمی‌کردیم که دلی‌رچ اینچنین باقی مانده باشد.

اینکه مدیران ما و نمایندگان مردم در مجلس طی چندین سال گذشته چکار کردند مهم است و باید در محضر خدای خود و مردم پاسخگو باشند که چرا باید چنین جاده‌هایی باشد که شخص مدیران با دلهره به این منطقه وارد شوند وای به حال مردم با چنین مسیرهایی.

با سفر آیت‌الله ملک‌حسینی درسال 94به بخش مارگون آن هم در محروم‌ترین نقطه‌ای که شاید کمتر مسئولی به آنجا رفته باشد و تنها اسم آن روستا را بر روی برگه‌ها و نامه‌نگاری‌ها دیده بودند نور امید در دل مردم خونگرم و ولایی این خطه از سرزمین روشن شد و امیدوار به پیگیری نماینده ولی‌فقیه هستند تا آن‌ها را از این رنج تاریخی و کهنه نجات دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر: