به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۷۸۳۲
|
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰
سردار هاشمی پور با تاکید بر زمانبندی تعریف شده و در جهت تحقق آن ، خواهان همکاری بیشتر مردم منطقه و رفع معارضات مردمی گردید .
خبردنا: نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ از  پروژه گازرسانی به مناطق چاروسا و دیشموک بازدید کرد .

به گزارش "خبردنا" ، در این بازدید 6 ساعته ، مدیر عامل گاز استان ، فرماندار کهگیلویه و رئیس اداره گاز، وی را همراهی می کردند .

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی از نزدیک کلیه مراحل انجام کار را  با دقت مورد بازدید قرار داد و توصیه ها و تذکرات لازم به پیمانکار ، ناظر ، مشاور و سایر عوامل مشغول به کار را بیان کرد.

عدل هاشمی پور ضمن تشکر از مجموعه گاز استان و عوامل اجرایی با توجه به حساسیت کار خواستار توجه و نظارت بیشتر بر چگونگی انجام مراحل مختلف عملیات اجرایی پروژه شد .

سردار هاشمی پور با تاکید بر زمانبندی تعریف شده و در جهت تحقق آن ، خواهان همکاری بیشتر مردم منطقه و رفع معارضات مردمی گردید .

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی رضایت مردم را مهم و اساسی عنوان کرد و جلب رضایت آنان را خواستار شد .

در این سفر شبکه گازرسانی داخلی شهر قلعه رئیسی نیز مورد بازدید قرار گرفت و بکارگیری نیروهای بومی مورد تاکید جدی نماینده مردم بود .

پس از پایان این بازدید ، خادم مدیر عامل گاز استان ، فرماندار و مردم بخش چاروسا از پیگیری جدی و حسن توجه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از پروژه گازرسانی تشکر و قدردانی نمودند .

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
0
0
وعده گاز رسانی چه ربطی به هاشمی داره دو سال قبل از هاشمی اجرا شده بود زمان مهندس صیدالی و مهندس صادقی اگر اقدامی غیراز این انجام داده در طول این مدت که نماینده هست اقای هاشمی اطلاع رسانی کنیدتا مردم بدانند.
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
0
0
زنده یاد آقای نیکبخت استاندار محترم همدان فرزند شایسته و خلف شهر دیشموک که با تلاش و کوشش زیاد از آقای عراقی مدیر عامل محترم شرکت ملی گاز مجوز این کار را گرفته به نام ایشان و به کام دیگران شد.
هم شهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
0
0
اقای نیک بخت؟؟؟؟؟
حرف جدیدی می شنویم. اولا از اینکه اقای عدل تلاش کرد تشکر میکنیم. اما عرض شود بودجهای که در وزارت نفت است گازرسانی تمام شهرها و روستا های گاز رسانی نشده را ظرف 3 سال باید اتمامکند لذا
1. این بودجه و برنامه ای ملی است که دیشموک و قلعه ریسی بخشی از ان اند
2. مسوالان گاز استان نیز در این راستا پیگیر بوده اند و ...
و اما بعد؛ تاریخ درباره امثال نیکبخت و خاندانش قضاوت میکند. انهایی که حقوق های نجومی می گیرند و انهایی که احساسشان این است که پیشرفت دیگران باعث پسرفتشان می گردد. برادر عزیز پیشنهاد میکنم فقط به یک پرسش من جواب دهید
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اقای نیکبخت 40 سال است که در کشور پست مدیریتی دارنتد تا الان دست کدام نیازمند همشهری و هم ایلی را گرفت و یه کار گیری نمود. فقط یک نمونه بیاورید . حای یک ابدارچی.
اینده قطعا یه قضاوت می نشیند کنما اینکه الان نشسته است
نام:
ایمیل:
* نظر: