به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۷۸۳۳
|
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
امام جمعه یاسوج:
حسینی گفت: همین ۲۹ دی روز غزه است و ساکنین اصلی فلسطین در این شهر قرا دارند.
خبردنا: امام جمعه یاسوج با بیان اینکه برخی به انجام دادن گناه افتخار می کنند، اظهارداشت: اینها می گویند که گناه کردن اشکالی ندارد و برای آنها تفاوتی ندارد.

به گزارش "خبردنا"، حجت الاسلام سیدعلی اصغر حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه یاسوج با اظهارنگرانی از کاهش بارش باران در کشور بویژه استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: بیاید مقداری به خود آمده و توبه کنیم از انجام کارهای زشتی که انجام داده ایم.

وی گفت: پروردگار متعال توبه کاران را دوست دارد و توبه کاران نزد پرودگار متعال مثل کسانی هستند که گناه نکرده اند.

امام جمعه یاسوج با تاکیدبراینکه بیان توبه باید عملی و از صمیم قلب باشد، اظهارداشت: پروردگار متعال برای ما نعمات فراوانی چون باران قرارداده است که دنیا را سرسبز می کند.

حسینی افزود: باید کارهایی کرد تا شفاعت پروروگار شامل حال وی شود و شخص گناهکار نباید انتظار داشته باشد که شفاعت پروردگار مثل نعمت باران و جوانی شامل حالش شود.

امام جمعه یاسوج، امام زمان (عج) را واسطه فیض پروردگار دانست و تصریح کرد: نباید کاری کنیم که شرمنده این واسطه در آخرت شویم.

حسینی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته یاسوج به برخی از مناسبت های هفته آینده هم اشاره و اظهارداشت: ۲۹ دی روز هوای پاک است و این بشر هست که هوای پاک را ناپاک می کند.

وی گفت: هوای پاک از انسان های پاک سرچشمه می گیرد و آتش زدن مزرعه ها و جنگل ها از عوامل هوای ناپاک و خراب کردن زمین است.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه ریزگردها تنها منشآ خارجی دارد و بقیه ناپاکی های هوا داخلی است، ادامه داد: می توان با انجام کارهای پاک هوای پاک هم داشت.

حسینی گفت: همین ۲۹ دی روز غزه است و ساکنین اصلی فلسطین در این شهر قرا دارند.

وی باتقدیر از مقاومت ایستادگی مردم غزه در برابر صهیونیسم، خاطرنشان کرد: این روز، روز شکست دشمنان و پیروزی مردم غزه در برابر رژیم اشغالگر قدس است.

امام جمعه یاسوج افزود: روز غزه بایستی مثل روز قدس گرامی داشته شود و مسلمین باید بیدار شوند و غزه را محترم نگه دارند.

حسینی، وجود اسرائیل را ناشی از کوتاهی کشورهای مسلمان دانست و بیان داشت: نباید اسراییل در قلب مسلمان اینگونه جنایت کند.

وی به دیدار رهبری انقلاب با میهمانان اجلاس اسلامی اشاره و یادآورشد: باید مردم ما از مساله فلسطین و دیگر کشورهای جنایتکار غافل نباشند.

امام جمعه یاسوج، وجود آل سعود را خطرناکتر از رژیم اشغالگر قدس دانست و اظهارداشت: همه اینها دشمنان ما هستند و نباید فراموش کنیم که اینها دشمنان ما نیستند.

وی به حادثه کشتی نفتکش سانچی هم اشاره و بااظهارتاسف از واقعه غرق شدن این کشتی، ادامه داد: تصادم با کشتی چینی سبب این حادثه شد و البته کشورهای ژاپن و چین کمک کردند اما متاسفانه بعد از ۹ روز تلاش و کوشش، کشتی سانچی غرق شد.

امام جمعه یاسوج افزود: مقام معظم رهبری این حادثه را شهدای خدمت نامیدند و البته چنین حوادثی در دنیا پیش می آید و همه الان ناراحت و مصیبت زده هستند.

حسینی باانتقاد از کسانی که با بیان سخنانی قصد تخریب ایران را دارند، این افراد را پادوی دشمنان ایران خواند و ادامه داد: ملت ایران با انسجام خود این خار و خاشاک را با خود خواهند برد.

وی گفت: دشمنان هرگز نمی توانند در برابر اتحاد مردم با رهبری داهیانه رهبر انقلاب موفق شوند و از این ملت تودهنی خواهند خورد.

امام جمعه یاسوج تاکید کرد که دشمنان در برابر اتحاد ما مایوس شده و ما باید مقاوم باشیم تا مثل ۴۰ سال گذشته توطئه های آنان خنثی شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: