به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۹۲۴۱
|
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
خبردنا: به دنبال سقوط هواپیمای تهران -یاسوج مسولین پیام های تسلیت صادر کردند.

به گزارش "خبردنا"، این خبر مرتب به روز می شود.

**********
بسمه تعالی
سانحه‌ی مصیبت‌بار سقوط هواپیمای مسافربری که به جان باختن چندین نفر از هم‌میهنان عزیزمان انجامید دلها را لبریز از اندوه و تأسف کرد.

اینجانب مراتب تأثّر عمیق و همدردی صمیمانه‌ی خود را با خانواده‌های داغدار آنان ابراز میدارم و صبر جمیل و اجر جزیل برای آنان و رحمت و مغفرت الهی برای جان‌باختگان از خداوند متعال مسألت میکنم. مسئولان ذیربط لازم است همه‌ی تلاش و همکاری خود را برای اقدامهای لازم در این مورد بکار برند و امکان تکریم و تشییع پیکرهای آنان را فراهم سازند. 
سیدعلی خامنه‌ای
29بهمن1396

**********
بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

سانحه بسیار تلخ سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران - یاسوج که منجر به جان باختن عده ‏ای از هموطنان عزیز ما شد، باعث تأثر فراوان گردید. 

اینجانب ضمن ابراز هم دردی با خانواده ‏های داغدیده، این مصیبت را به ملت ایران تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزدمنّان برای جان باختگان این حادثه، رحمت واسعه و برای بازماندگان، صبر و پاداش فراوان الهی مسألت دارم.

لازم است وزیر راه و شهرسازی بر اساس قانون سازمان هواپیمایی کشوری با حضور و تشکیل ستاد بررسی سانحه در این سازمان؛ ضمن مدیریت، پیگیری و انجام هماهنگی‌های لازم برای خدمات اورژانسی و امدادی توسط دستگاه‌های ذیربط، علل این حادثه را سریعا گزارش نماید و تمام اقدامات لازم برای پیشگیری از تکرار اینگونه رخداد‌های ناگوار به عمل آید.

حسن روحانی
رییس جمهور

**********
بسم‌الله الرحمن الرحيم

انالله و انا اليه راجعون

سانحه تلخ سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان در مسیر تهران - یاسوج كه منجر به جان باختن عده ‏ای از هم وطنان و استانی های عزیزمان شد، باعث تأثر فراوان گردید.

ضمن ابراز همدردي با خانواده ‏های داغدیده، اين مصيبت بزرگ را به ملت ایران و مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض می نمایم،و از خداوند متعال برای درگذشتگان این حادثه، رحمت واسعه الهی و برای خانواده معزز و سایر بازماندگان محترم صبر و اجر الهی مسئلت می‌‌ نمایم.

جبار کیانی پور
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج


**********                             
نام:
ایمیل:
* نظر: