به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۹۲۴۹
|
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:
وی افزود: همه نیرو‌ها تخصصی در حال آماده باش کامل هستند تا بتوانیم از تخصص آنها برای دسترسی به محل حادثه استفاده کنیم.
خبردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمدگفت: از همه امکانات برای دسترسی به محل حادثه سقوط هواپیما استفاده خواهیم کرد.

به گزارش "خبردنا"، علی محمد احمدی افزود: از کسانی که قصد خدمت و یا همکاری برای دسترسی به محل حادثه را دارند خواهشمندم به منطقه مراجعه نکنند و اجازه بدهند مسیر‌ها باز بماند تا جستجو ادامه داشته باشد.

این مسئول افزود: ما تیم‌های امدادی و اطلاع رسانی را شناسایی و به منطقه اعزام کردیم و سعی می‌کنیم از همه امکانات برای دسترسی و شناسایی محل حادثه استفاده کنیم.

وی گفت: به استحضار مردم ایران می‌رسانم ما همه تلاش خود را با وجود محدودیت‌ها به کار خواهیم گرفت تا از امکانات استان و استان‌های همجوار برای دسترسی به محل این حادثه استفاده کنیم.

احمدی بیان کرد: شرایط جوی بسیار نامساعد ،برف و باران و سرما حاکم است و همین هم دسترسی به محل حادثه را امکان ناپذیر کرده و بر اساس بررسی‌های میدانی دید کافی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: من از صدا و سیما و نیرو‌های امدادی استان‌های همجوار تشکر می‌کنم که تاکنون به یاری ما شتافته اند و خبر‌ها را می‌توانیم از طریق شبکه خبر و سایر سایت‌های محلی ارسال کنیم.

سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات کشور هم گفت: ۴۵ تیم از مناطق مختلف کشور با تجهیزات کامل برای دسترسی به این منطقه در حال آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه عملیات جستجو ادامه خواهد داشت افزود: همه نیرو‌ها تخصصی در حال آماده باش کامل هستند تا بتوانیم از تخصص آنها برای دسترسی به محل حادثه استفاده کنیم.

آدرس کانال تلگرامی خبردنا: @khabar_dena
نام:
ایمیل:
* نظر: