به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۹۳۲۵
|
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
وی ابراز کرد: تیم‌های امدادی تخصصی از جمله کوهنوردی نیز از دامنه‌ها برگشتند.
خبردنا: رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز بیش از ۱۰ پرواز توسط بالگردهای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، هوانیروز فارس و هلال احمر انجام شد ولی هیچ نشانه‌ای از هواپیمای سقوط شده در دنا یافت نشد.

به گزارش"خبردنا"، جلال پوران‌فرد اظهار داشت: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی از اواخر فردا بارش برف و باران آغاز و تا یکشنبه هفته آینده ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید فردا تمامی امکانات ممکن برای پیدا شدن لاشه هواپیما به‌کار گرفته شود، عنوان کرد: در صورتی جست‌وجوهای فردا به جایی نرسد به دلیل بارش برف و باران دیگر امکان هیچ گونه عملیاتی تا یکشنبه هفته آینده وجود ندارد.

پوران‌فرد با بیان اینکه بالگردهای امدادی ساعت 17 به بعد به دلیل مه غلیظ و وزش باد تند امکان بلند شدن نداشتند، ابراز کرد: تیم‌های امدادی تخصصی از جمله کوهنوردی نیز از دامنه‌ها برگشتند.

مدیر اورژانس 115 و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز بیش از 10 پرواز توسط بالگردهای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، هوانیروز فارس و هلال احمر انجام شد ولی هیچ نشانه‌ای از هواپیمای سقوط شده در دنا یافت نشد.

پوران‌فرد از دولت خواست هرآنچه امکان دارد فردا برای پیدا شدن لاشه هواپیما بسیج کند و افزود: نیروها و امکانات سپاه فتح و بسیج نیز در راستای پیدا شدن لاشه هواپیما بسیج شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: