به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۰۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰
سردار هاشمی الان نماینده کهگیلویه بزرگ است و باید بداند هر سخن و رفتارش بخصوص در حوزه های سیاسی و حمایتی از مسولان بخصوص استاندار استان و مدیران منطبق با خواست اکثریت یا نسبی موکلانش باشد . آیا موکلانش از عملکرد و برنامه ریزی های " موسی خادمی " رضایت دارند که جناب هاشمی پور بخود اجازه تقدیر از خدمات خادمی می دهد .؟ نماینده کهگیلویه بزرگ محبوب مردم دیارش است و نباید محبوبیت خود را فدای مدیریت ضعیف و ناتوان استاندار استان نماید
خبردنا : نماینده کهگیلویه بزرگ در تعارفی اشتباه از برنامه ریزی و عملکرد استاندار کهگیلویه و بویراحمد در طول سه سال گذشته تقدیر کرد .

به گزارش " خبردنا " ؛ سردار " عدل هاشمی پور " در برنامه "رودرو" شبکه دنا با اشاره به نحوه مدیریت " موسی خادمی " استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دولت یازدهم از او تقدیر کرد .

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تعارفی اشتباه گفت : برنامه ریزی "موسی خادمی" استاندار استان در دوران مدیریتش قابل تقدیر بوده و جای تشکر دارد .

در باب این تقدیر غیرمعمول ذکر چند نکته ضروری بنظر می رسد :

1- نماینده کهگیلویه بزرگ بارها فریاد زده اند حوزه انتخابیه اش در خطر سقوط کامل و لبه پرتگاه هست و عباراتی مانند اینها که نشان دهنده وضعیت اسفناک کهگیلویه بزرگ است که البته درست می باشد اما ایشان که از همه بیشتر اطلاع دارند در طول دوران مدیریت " موسی خادمی" وضعیت حوزه انتخابیه اش بهتر شده یا بدتر ؟ اگر بهتر شده شاخص های توسعه که بهبود یافته اند بیان کنند و اگر بدتر شده این برنامه ریزی که منجر به بدتر شدن اوضاع شده جای تقدیر و تعارف ندارد .

2- سردار هاشمی الان نماینده کهگیلویه بزرگ است و باید بداند هر سخن و رفتارش بخصوص در حوزه های سیاسی و حمایتی از مسولان بخصوص استاندار استان و مدیران منطبق با خواست اکثریت یا نسبی موکلانش باشد . آیا موکلانش از عملکرد و برنامه ریزی های " موسی خادمی " رضایت دارند که جناب هاشمی پور بخود اجازه تقدیر از خدمات خادمی می دهد .؟ نماینده کهگیلویه بزرگ محبوب مردم دیارش است و نباید محبوبیت خود را فدای مدیریت ضعیف و ناتوان استاندار استان نماید.

3-سردار هاشمی باید تریبون ملت باشد نه حامی دولت . وی وکیل المله است نه وکیل الدوله و این تقدیر از برنامه ریزی های سه سال گذشته که افزایش بیکاری ؛ طلاق ؛ خودکشی و معضلات اجتماعی را به دنبال داشته است جز آسیب در بلند مدت هیچ دستاوردی برای نماینده کهگیلویه بزرگ نخواهد داشت .

توصیه می گردد سردار هاشمی همانگونه که با شجاعت منتقد وضعیت موجود هست منتقد مدیران فعلی بویژه استاندار استان هم باشند که بنظر می رسد رضایت موکلانش در اینگونه رفتار سیاسی و عزل "خادمی " خواهد بود تا تعارف از برنامه ریزی های ناکارآمدش.
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
0
0
سردار حواست باشه همین
م..
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
0
0
تعجب میکنم از شما که همچین تیتری میزنید.. آقای هاشمی در انتخابات مدیون خادمی هستند.. اگر که خادمی نبود اکنون در دولت اصلاحات، اصلاحات کهگیلویه دچار انشقاق و دودستگی نبود..
دهدشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
0
0
مسیول محترم خبردنا برای اولین باراستاندارازبچه های کهگیلویه میباشد چه فشاری به شما میاد نمیدانم بابا این استاندارپارتی بازی نمیکنه دیگه بسه سرجات بشین اگه جرات داشتی زمان فلان استاندار یک کلمه نه یک جمله درباره بودجه مردم فقیرکه صرف خاک برداری تپه (برای گنج)استانداری شد مینوشتی
مدیر پایگاه با سلام و تشکر

1- ما از حامیان استانداران بومی بوده و هستیم و درمورد اقای خادمی هم همینطور بود و البته بعلت عملکرد بسیار ضعیف ایشان ادامه حضورش را برای توسعه استان مفید نمی دانیم . توسعه استان نباید فدای دگماتیسم بومی گری گردد .

2- نقدهای ما در دوران اقای نیکزاد موجود هست و ما از منتقدین جدی برداشتن تپه در آن دوران بودیم . انتشار گفتگوهای مختلف با افرادی ذی صلاح مانند دکتر بهرامی شهردار محبوب و اسبق یاسوج در آن دوران در همین راستا بود .
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
0
0
خادمی تا داشت برای منویات تاج بود حالا تاج تاریخ مصرف خادمی را تمام شده میداند آخ از روزگار
کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
0
0
باسلام ، متاسفانه بعضی ها به طرف عدل هاشمی غش کردندومسئولین خدمت گزار را اماج تهمت وافترا قراردادند. که عمکرد را نادیدمی گیرندو اشخاص را ترور شخصیت می کنند. دوست عزیز شما بفرمایید استاندارو فرمانداران ایشان چه بایدمی کردند که نکردند. اعتبارات محدود ، استان درتنگنا های سیاسی وفرهنگی و عمرانی قراردارد با یک سال ودو سال وچندسال این کمبودها برطرف نمی شودهمه باید کمک کنندازجمله اصحاب رسانه و.....تا دردها ورنجهای ومحرومیت ها کمترشود. مگرچاهای نفت بهمئی واب رودخانه مارون و سدکوثرو .......استانداربه دیگران داد اینها وچندین منابع غنی استان در ادوارگذشته به دیگراستانها واگذارشد ؟ مشکلات استان زیاداست .یکم انصاف !
نام:
ایمیل:
* نظر: