به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۰۹۰
|
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷
خبردنا : نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که کوچکترین کم کاری از سوی مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد پذیرفتنی نیست .

 به گزارش"خبردنا" ، غلام محمد زارعی در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان بویراحمد در یاسوج اظهار داشت : تکمیل و افتتاح راه آهن یاسوج - اقلید 10 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود : هم اکنون زیرسازی و ابنیه 24 کیلومتر از راه آهن 145 کیلومتری یاسوج - اقلید در حال انجام است.

وی بیان کرد: سرعت حرکت کهگیلویه و بویراحمد به سوی توسعه و پیشرفت با اعتبارات سفر استانی رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به طور چشمگیری افزایش می یابد.

زارعی افزود: پایه بودجه ای کهگیلویه و بویراحمد باید بر اساس واقعیت ها، نیازها و کمبودهای متعدد استان تعریف شود.

وی عنوان کرد: شرایط درآمدی و منابع مالی کشور ویژه است اما با این وجود اعتبارات استان سال به سال رشد چشمگیری دارد.

زارعی گفت: یکی از سیاست های مهم دولت یازدهم برقراری عدالت، ایجاد توازن در توسعه و توجه جدی به مناطق کمتر توسعه یافته کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد است.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید مسیر توسعه کهگیلویه و بویراحمد در ابعاد مختلف هموارتر شده و برای جذب هر چه بیشتر اعتبارات ملی نیز تلاش و پیگیری جدی شود.

زارعی عنوان کرد: کوچکترین کم کاری و یا سهل انگاری از سوی مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای تکمیل و افتتاح پروژه های عمرانی استان پذیرفتنی نیست بلکه باید در این زمینه اقدام جهادی شود.

وی ابراز داشت: افتتاح پروژه های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد سبب گسترش روزافزون رفاه، پیشرفت، عمران و آبادانی این استان می شود.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به مردم کهگیلویه و بویراحمد خدمت رسانی گسترده تری شود و خدمات نظام و انقلاب را نیز بیش از پیش برای آنان تبیین و تشریح کرد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
0
اوف مدیران مواظب باشندسونامی زارعی درراه است البته به پشتیبانی فتاح محمدی معاون سیاسی همه کاره استانداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر: