به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۰۹۰۸
|
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
فعال سیاسی اصلاح طلب در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که کاندیدای یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه کهگیلویه بزرگ تا دقیقه 90 نامشخص است.
" مجید باقریان " در گفت و گو با خبردنا گفت: از اینکه از الان بگوئیم فلان کس نامزد جریان اصلاحات برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه بزرگ است بنظرم سخن درستی نباشد.

وی با تاکید براینکه از وضعیت سیاسی کهگیلویه بزرگ آگاهی های کامل را دارد، اظهارداشت: نمی توان از الان گفت چه کسی نامزد جریان اصلاحات برای انتخابات آینده در کهگیلویه بزرگ است و بطور حتم این جریان تا دقیقه 90، نامزد مورد حمایت خود را نیز معرفی نمی کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در استان کهگیلویه و بویراحمد، مهمترین ویژگی نامزدهای انتخاباتی آینده مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ را شناخت کامل آنان از آن حوزه انتخابیه دانست.

باقریان در پاسخ به این سوال که شنیده شده آقایان " دهبانی پور " مدیرکل کنونی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بهمراه " علی کامرانی " نامزد دور گذشته اصلاح طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حال فعالیت های انتخاباتی بوده و برخی معتقدند این 2 نفر جریان نامزد اصلاحات در کهگیلویه بزرگ هستند؟ هم خاطرنشان کرد: ابتدا باید از خود این آقایان سوال کرد اما من معتقدم که نامزد انتخابات آینده مجلس در کهگیلویه بزرگ باید اطلاعات جامعی از منطقه و مردم داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اسامی عنوان شده از وضعیت کهگیلویه بزرگ آگاهی کامل دارند یا خیر؟ هم یادآورشد: من از جانب این آقایان نمی توانم بگویم و باید از خود آنان سوال کرد.

فعال سیاسی اصلاح طلب در استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که موافق حضور دو هم ایلی خود بعنوان نامزدهای انتخاباتی مجلس پیش رو هستید؟ هم سکوت کرد و گفت الان نمی توان دراین باره صحبت کرد.

باقریان گفت: من اطلاعات جامعی از وضعیت کنونی حوزه های انتخابیه کهگیلویه بزرگ دارم و نامزدها انتخاباتی نیز بایستی دارای این اطلاعات باشند.

وی در پاسخ به این سوال که با وجود اطلاعاتی که اکنون در اختیار دارید آیا می توانید پیش بینی کنید که در انتخابات آینده در کهگیلویه بزرگ وضعیت اصلاح طلبان چه خواهد شد؟ هم اظهارداشت: از الان نمی توان گفت چه بر سر اصلاحات در آن زمان خواهد آمد اما تاکید من براین است که جریان اصلاحات تا دقیقه 90 ، نامزد مورد نظر را معرفی نمی کند.

فعال سیاسی اصلاح طلب در استان کهگیلویه و بویراحمد با تائید برخی فعالیت های سیاسی در قالب انجام برخی فعالیت های فرهنگی، خاطرنشان کرد: بنظرم می آید برخی فعالیت های سیاسی در قالب برخی فعالیت های فرهنگی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ درحال انجام است.

باقریان گفت: شایسته نیست فعالیت های فرهنگی را بسمت و سوی فعالیت های سیاسی سوق دهیم و تا زمان انتخابات آینده هنوز وقت کافی وجود دارد.

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
0
1
از مصاحبه بالا دو نتیجه میتوان گرفت
۱. جناب باقریان خودش را کاندیدا اصلاح طلبان میداند
۲. فعالیتهای دکتر دهبانی در ارشاد را سیاسی میداند
مدیرکل داشبورد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
0
0
درود دکتر
اواخر مدیریت جنابعالی در تحول استانداری مبحث جدیدی به نام «داشبورد مدیریتی» را مطرح نمودید که با برکناری شما از سمت مدیرکلی برای همکاران نامفهوم و بی جواب ماند لطفا در قالب یک کامنت و به صورت مختصر در اینباره توضیح دهید
باتشکر
حقوق شهروندی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
0
0
عرض سلام داریم خدمت جناب آقای دکتر
در زمان مدیریت حضرتعالی در استانداری یک دوره آموزشی تحت عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری برگزار شد که یکی از دوستان با کسب نمره صفر آن دوره را با موفقیت به پایان رسانده. اگه به صورت مختصر در این زمینه توضیح بفرمایید ممنون میشیم.
دلسوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
0
0
باعرض سلام ودرود خدمت جناب دکترباقریان
وعرض سلام خدمت دوست گرامی (حقوق شهروندی) که دربالا کامنت گذاشتند تحت عنوان دوره اموزشی حقوق شهروندی درنظام اداری !!
دوست محترم اتفاقاً این دوستی که بانمره صفردوره را باموفقیت به پایان رساندم جای بسی شکردارد !!!
چراکه متاسفانه حقوق شهروندی در ادارات ما اموزش داده نشدندوخیلی ها نمره شان زیرصفراست .
و واقعاً نیازبه اموزش وبازنگری هست . نه مهارت لازم را دارند ونه وجدان کاری .
باید با اموزش این مستخدمین محترم را به وظایف شان اگاه کرد.
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
0
0
وزن هر شخص در اجتماع مشخص است دوام و قوام مدیریتی افراد هم به اشکال مختلف سنجیده شد آزمون های گوناگون هم اخذ و نتیجه ان را هم همه دیدند و شنیدند بعضی با این مصاحبه ها به دنبال تطهیر خود هستند ؛ ترتیب این مصاحبه ها توسط بعضی از سایت ها نشانه وحشت از شکست برنامه های بعضی ها در انتخابات آتیه است ؛
مهندس مصلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
0
0
آقای باقریان فاقد مدرک تحصیلی قدکترا هستند ایشان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد از موسسه علمی پژوهشی غیر انتفاعی باقرالعلوم قم هستند و تحصیلات حوزوی ایشان هم در سطح و حد دکترا نیست لذا دکتر خواندن ایشان بلاوجه و فاقد حقیقت است فکر نکنم خود ایشان هم از این القاب غیر واقعی خوشش بیاید ؛ این القاب غیر واقعی گاها برای افراد دردسر ساز هستند خداوند رحمت کند مرحوم اقای کردان عضو دولت اقای احمدی نژاد را
نام:
ایمیل:
* نظر: