به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۰۹۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج :
نگین تاجی گفت:با هدف بهبود وضعیت سیمای شهر یاسوج و رصد مشکلات گروه مطالعات و طراحی متشکل از نیروهای صاحب نظر و متخصص تشکیل شود.
خبردنا: عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر باید وظیفه نظارتی خود را انجام دهند، گفت: اعضای شورا دخالت های بیجا در کارها نداشته باشند و فقط راهکار ارائه داده و تصمیم سازی کنند.

به گزاررش"خبردنا"، فرشاد نگین‌تاجی اظهار داشت: مسائل و مشکلات در حوزه‌های مختلف شهری یاسوج وجود دارد که باید با تعامل و همکاری مدیریت شهری راهکاری‌های لازم با هدف برطرف کردن این مشکلات ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه در دوره‌های گذشته نیروهای زیادی به بدنه شهرداری تحمیل شد که در صورت ادامه این روند در دور پنجم به بن بست می‌رسیم، عنوان کرد: در مرحله اول باید بنایمان ممانعت از ورود نیروی جدید به صورت شرکتی باشد و در صورت نیاز باید نیروهای تخصصی وارد شود.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با تاکید بر اینکه ورود بدون ضابطه نیرو در شهرداری زمینه انحراف را فراهم می‌کند، ادامه داد: با هدف بهبود وضعیت سیمای شهر یاسوج و رصد مشکلات گروه مطالعات و طراحی متشکل از نیروهای صاحب نظر و متخصص تشکیل شود.

وی خواستار اولویت بندی فعالیت‌های شهرداری در حوزه‌های مختلف از جمله مسائل عمرانی شد و افزود: طبق بررسی‌های انجام شده در ایام نوروز امسال شهرداری یاسوج در زمینه ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نسبت به سال‌های گذشته وضعیت بهتری داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: