به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۲۰۶۰
|
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:
وی افزود: در صورت مشاهده هرگونه سودجویی با تلفن 124 تماس گرفته و اطلاع دهید.
خبردنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و تشکیل پرونده برای ۱۲۸ کاسب سودجوی زلزله در یاسوج خبر داد.

به گزارش"خبردنا"، داریوش دیودیده، اظهار داشت: در پی وقوع زلزله 5.2 ریشتری و نیاز برخی مردم به اقلامی همچون چادر و پلاستیک گشت‌های بازرسی با هدف نظارت مستمر بازار تشکیل و آغاز به فعالیت کرد.

وی از شناسایی 128 کاسب سودجو در سطح شهر یاسوج خبر داد و افزود: برای این افراد بدون هیچ ملاحضه‌ای تشکیل پرونده شده و به تعزیرات حکومتی با هدف برخورد قاطع و قانونی معرفی شدند.

دیودیده با اشاره به انجام 900 بازرسی از وقوع زلزله تاکنون ادامه داد: مردم از افراد دوره گرد و متفرقه چادر و پلاستیک خریداری نکنند بلکه از مکان‌های مشخص شده خرید داشته باشند زیرا در صورت هرگونه تخلف امکان بازرسی و رسیدگی به صورت شبانه روزی وجود دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خواستار گرفتن صورت حساب و فاکتور از فروشندگان چاردهای مسافرتی و... شد و افزود: در صورت مشاهده هرگونه سودجویی با تلفن 124 تماس گرفته و اطلاع دهید.

دیویده بیان کرد: قیمت چادر چرمی ساده 8 نفره 150 هزار تومان، مدل خطی 8 نفره 150 هزار تومان، آسفورد بلند 165 هزار تومان، نقره‌ای 8 نفره 100 هزار تومان، 2.5 متری مربعی سامسونگ 135 هزار تومان بوده و اضافه بر این قیمت گرانفروشی بوده و برخورد می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: