به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۲۲۳۳
|
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
دقایقی پیش انجام گرفت:
شهردار تهران گفت: پیش از هر سوگندی با خود و خدا عهد می کنم منافع مردم را بر منافع گروهی ترجیح دهم
شهردار منتخب تهران گفت: یکی از مهمترین کارهای حیاتی و اساسی این است که با همه به عدالت رفتار شود و برای حل مشکلات تهران نیازمند تعامل و همکاری همه ذینفعان هستیم.

به گزارش خبردنا، "سید محمد علی افشانی" در شصت و پنحمین جلسه شورا و پیش از قرائت سوگند نامه گفت: آنچه در برنامه های ارائه شده من در صحن شورا تاکید شده بود تلاش  در جهت ارتقای زندگی شهروندان و رضایتمندی آنان بوده و امیدوارم در این مسیر گام برداریم.

وی ادامه داد: لازم می دانم از زحمات آقای نجفی در دوره مسئولیتشان و نیز آقای مکارم در دوره سرپرستی تشکر کنم.

افشانی گفت: 29 اردیبهشت یاد آور حماسه ای است که باعث شد سرنوشت شهر تهران و سایر شهر ها به دست کسانی سپرده شود که به لحاظ فکری و عملکرد مورد تایید مردم بودند و مردم به آنها گفتند ما شما را می پسندیم و ما هم بایستی پاسخ دهیم که حتما قدر دان عمل شما خواهیم بود با عمل خویش.

وی خاطرنشان ساخت: قبل از آنکه سوگند را یاد کنم می خواهم هم به خودم و اعضای شورا بگویم که فراتر از سوگند رسمی این است که با خود و خدای خود عهد کنیم که منافع مردم بر  منافع گروهی ترجیح دهیم و برای بهبود وضعیت شهروندان تلاش کنیم.

افشانی افزود: یکی از مهمترین کارهایی که بایستی انجام دهیم و بسیار ضروری و حیاتی است این است که باید به عدالت رفتار کنیم.اصول مدیریتی من بر 3 اصل استوار است 1- حاکمیت قانون 2-رعایت حقوق انسانی و 3 -تعامل منهای تحمیل.

افشانی افزود: شهر تهران بدون تعامل و هماهنگی همه ذینفعان امکان حل مشکلاتشان وجود ندارد.

شهردار منتخب تهران گفت : تمام کسانی که ذینفع هستند و نقش آفرین هستند در امر شهر تهران می بایستی در کنار هم قدم بر دارند. بیمار را بیماری از پا در نمی آورد بلکه ناامیدی است که بیمار را از پا در می آورد.

افشانی افزود: ما با وجود همه مشکلات با امید به تعامل و همکاری همه ذینفعان امیدوار هستیم قدم های اساسی برای رفع مشکلات مردم برداریم و امیدواریم بتوانیم کارنامه قابل قبولی ارائه کنیم و رضایت شهروندان را داشته باشیم .

 




انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
0
0
آخ از بخت مهندس افشانی
همین لرهای خودمون ریشه اش رو در میارن
یا کار میخوان یا پست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
0
0
باور نمی کنم
مرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
0
0
انتصاب شایسته بزرگ مرد کهگیلویه بر مسند شهرداری کلان شهر تهران مبارک باد
نام:
ایمیل:
* نظر: