به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۲۴۴۲
|
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
معاون سیاسی و امنیتی استاندار استان
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: ماهیانه یک بار اتباع خارجی به‌ویژه متکدیان جمع‌آوری شده و به اردوگاه استان فارس تحویل داده شود.
خبردنا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: متکدیان و اتباع خارجی به صورت ماهیانه از سطح شهرهای استان جمع‌آوری شوند.

به گزارش "خبردنا"، محمدکاظم نظری ظهر امروز در نشست ستاد جمع‌آوری متکدیان استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامی‌داشت سالروز حماسه آزدسازی خرمشهر، اظهار داشت: جوانان این مرز و بوم توانستند با دست خالی در مقابل رژیم بعثی که مورد حمایت اکثر کشورهای دنیا بود حماسه بزرگی را خلق کنند و ما باید همیشه و در همه مراحل مدیون خون شهدا باشیم.

وی با بیان اینکه به لحاظ وجود متکدیان در سطح شهرهای استان وضعیت مطلوبی نداریم و نباید به وضع موجود راضی باشیم، افزود: متکدیان سیمای نامطلوبی در همه جای شهرهای استان و حتی در ادارات ایجاد کرده و حتی طوری شده که کارشان از التماس و تضرع گذشته و کاملا طلبکارانه برخورد می‌کنند.

نظری گفت: متکدیان خارجی در سطح شهرهای استان اکثر پاکستانی بوده که در جایگاه‌های پمپ بنزین و دیگر معابر شهری به تکدی‌گری مشغول هستند و نیروی انتظامی باید آنها را جمع‌آوری کند و ما هم وظیفه داریم از نیروی انتظامی برای انتقال آنها به اردوگاه استان فارس حمایت کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: ماهیانه یک بار اتباع خارجی به‌ویژه متکدیان جمع‌آوری شده و به اردوگاه استان فارس تحویل داده شود.

وی ابراز کرد: در بحث متکدیان داخلی نیز افراد نیازمند با کمک بهزیستی و کمیته امداد شناسایی و تحت پوشش قرار داده شده و معلولین و متکدیان سطح شهر نیز با همکاری بهزیستی و نیروی انتظامی جمع‌آوری شوند.

نظری با بیان اینکه با توجه به امکاناتی که در بهزیستی وجود دارد و تعداد زیاد نیروهایی که این سازمان دارد، انتظار داریم به صورت مرتب وضعیت کودکان کار و خیابانی رصد شده و طوری اقدام شود که این کودکان دیگر به سطح خیابان‌ها برنگردند، افزود: بهزیستی ظرف یک ماه آینده به کمک شهرداری متکدیان را از سطح شهر جمع‌آوری کند تا در خردادماه وضعیت بهتری را در سطح شهرهای استان شاهد باشیم.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کاظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
0
0
خب شما مسئول استان هستید این حرفها چه دخلی به مردم دارد
نام:
ایمیل:
* نظر: