به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۲۵۸۱
|
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
در نشست ستاد تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد عنوان شد:
اظهار داشت: در شهر یاسوج قصابان گوشت بز و میش را هم به عنوان گوشت بره و بزغاله به فروش می‌رسانند.
خبردنا: در نشست ستاد تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد از افزایش غیرقانونی قیمت گوشت قرمز پرده برداشت.

به گزارش "خبردنا"، داریوش دیودیده امروز در نشست ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد به آخرین قیمت مصوب گوشت قرمز در استان اشاره کرد و اظهار داشت: هم اکنون نرخ مصوب گوشت بره و بزغاله در استان 42 هزار تومان و قیمت گوشت بز و میش 35 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه بعد از بالا گرفتن بحث صادرات دام زنده شاهد افزایش قیمت‌ها در این حوزه بودیم، افزود: با توجه به افزایش قیمت‌ها، هم‌اکنون قیمت تمام شده یک کیلوگرم گوشت قرمز بدون احتساب سود قصاب، 42 هزار و 300 تومان است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه چالش‌های زیادی با قصابان بر سر قیمت گوشت قرمز داریم، گفت: در فروردین و اردیبهشت امسال 457 مورد بازرسی از واحدهای قصابی استان انجام و در این راستا 22 پرونده تخلف تشکیل شد که عمده پرونده‌ها در زمینه گران‌فروشی بود.

شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد هم در این نشست اظهار داشت: در حال حاضر گوشت قرمز با قیمت 45 هزار تومان در سطح شهرستان عرضه می‌شود که بالاتر از نرخ مصوب است و اگر با این شرایط باز هم نرخ مصوب گوشت را افزایش دهیم نارضایتی‌ها تشدید می‌شود.

سالار حسین‌پور معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد هم اظهار داشت: در شهر یاسوج گوشتی جز گوشت بره و بزغاله پیدا نمی‌شود و قصابان گوشت بز و میش را هم به عنوان گوشت بره و بزغاله به فروش می‌رسانند.
نام:
ایمیل:
* نظر: