به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۲۵۹۷
|
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴
نوروزی با اشاره به برخی بدهی‌های گذشته در حوزه‌های مختلف از جمله پیمانکاری ابراز کرد: عمر پل دوم بشار به سرآمده و قبل از وقوع هر گونه حادثه غیر قابل جبرانی باید چاره‌ای اندیشیده شود.
خبردنا: معاون عمرانی و امور زیربنایی شهرداری یاسوج گفت: برای عمران و آبادی شهر یاسوج ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که درآمدهای شهرداری جوابگوی هزینه‌های جاری به صورت کامل هم نیست.

به گزارش "خبردنا"، سالم نوروزی افزود: شهرداری یاسوج درآمد پایدار ندارد که این موضوع باید توسط شهرداری گذشته پاسخ داده شود که چگونه بفکر ایجاد درآمد پایدار نبوده و تنها به درامدهای از قبیل عوارض ساختمان و کمیسیون‌های مختلف دل خوش بوده‌اند.

وی با بیان اینکه همه سال بخشی از اعتبارات عمرانی شهرداری تخصیص نمی‌یابد، عنوان کرد: برای عمران و آبادی شهر یاسوج 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که درامدهای شهرداری جوابگوی هزینه‌های جاری به صورت کامل هم نیست پس دولت باید نسبت به جمعیت شهر یاسوج دغدغه داشته باشد تا بتوانیم خدمات رفاهی مطلوبی ارائه دهیم.

نوروزی با اشاره به برخی بدهی‌های گذشته در حوزه‌های مختلف از جمله پیمانکاری ابراز کرد: عمر پل دوم بشار به سرآمده و قبل از وقوع هر گونه حادثه غیر قابل جبرانی باید چاره‌ای اندیشیده شود.

معاون عمرانی و امور زیربنایی شهرداری یاسوج با اشاره به در دست اجرا بودن پل سوم و چهارم بشار با هدف کمک به تسهیل عبور و مرور افزود: برای تعریف و اجرای بسیاری از پروژه‌های مورد نیاز شهری نیازمند اعتبار هستیم زیرا با اعتبارات اندک نمی‌توان منتظر شق القمر از سوی شهرداری باشیم.

نوروزی خواستار حمایت ویژه مسئولان و متولیان امر برنامه ریزی بویژه شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اختصاص اعتبار ویژه به شهرداری یاسوج به عنوان پیشانی استان و محل ترددو اسکان اهالی تمامی شهرستان‌ها شد و گفت: سال گذشته اعتبارات عمرانی شهرداری یاسوج 20 میلیارد تومان پیش بینی شد که کمتر از 6 میلیارد تومان آن تخصیص یافت.

وی با تاکید بر اینکه انتظار داریم مسئولان کهگیلویه و بویراحمد دست شهرداری یاسوج را بگیرند، ادامه داد: بخشی از اعتبارات استانی از محل‌های مختلف را به عمران و آبادی شهر یاسوج به عنوان مرکز استان اختصاص دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر: