به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۳۲۴۸
|
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
مدیر فرودگاه یاسوج:
محسنیان گفت: طرح تطویل باند فرودگاه یاسوج نیز به اتمام رسیده و به زودی با حضور برخی مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری خواهد رسید.
خبردنا: پروازهای فرودگاه یاسوج که پس از گذشت 78 روز از سانحه سقوط هواپیمای ای تی آر 72 تهران - یاسوج ، بطور رسمی از 16 اردیبهشت سال جاری از سرگرفته شده بود با اعلام شرکت هواپیمایی آتا به طور موقت لغو شد.

به گزارش"خبردنا"، مدیر فرودگاه یاسوج در این رابطه گفت: با توجه به پیگیری های انجام شده و با اعلام شرکت هواپیمایی آتا قرار است پروازهای این فرودگاه درکمتر از 10روز آینده دوباره از سر گرفته شود.

علی محسنیان ظهار داشت: مسئولان شرکت آتا بروز مشکلاتی در ناوگان شرکت ساخت هواپیمایی ام.برائر را دلیل لغو موقت پروازها ذکر کرده اند.

وی تصریح کرد: پروازهای فرودگاه یاسوج پس از بروز سانحه هوایی در روزهای یکشنبه، سه شنبه ، پنجشنبه و جمعه با هواپیمای جت ام.برائر 145و ظرفیت حمل 50 مسافر انجام می گرفت.

محسنیان یادآور شد: پروازها از مقصد تهران به یاسوج در ساعت 6 صبح و از یاسوج به تهران نیز در ساعت هشت صبح صورت می گرفت.

مدیر فرودگاه یاسوج یادآور شد: با شرکت های هواپیمایی دیگر از جمله آسمان و ماهان نیز توافقاتی برای انجام پرواز درفرودگاه یاسوج انجام شده است.

مدیرفرودگاه یاسوج گفت: با تلاش وزارت راه و شهرسازی، شرکت فرودگاه های کشور و مسئولان اجرایی استان تمامی زیرساخت ها و شرایط لازم برای انجام پروزاهای ایمن در این فرودگاه فراهم شده است.

محسنیان گفت: طرح تطویل باند فرودگاه یاسوج نیز به اتمام رسیده و به زودی با حضور برخی مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به تغییر مسیر پروازی فرودگاه یاسوج نیز گفت: هماهنگی ها و مقدمات لازم در این زمینه با شرکت فرودگاه های کشور و وزارت راه و شهرسازی نیز انجام شده و پیشنهادات اولیه ارسال شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: