به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۳۳۵۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶
وی گفت:‌ الحاق شهر مادوان و روستاهای حومه به شهر یاسوج مطالبه به حق جامعه ۶۰ هزارنفری ساکنین این حوزه و تحقق آن هدف اصلی شورای این شهر است.

خبردنا: عضو شورای اسلامی شهرستان بویراحمد بااظهار تاسف از شرایط کنونی مشکلات نبود آب و کمی آب در شهر مادوان این شهرستان از قطعی‌های شبانه روزی آب شرب سالم در این شهر اظهار تاسف و نگرانی و کرد.

به گزارش"خبردنا"، حاتم پیام در نشست شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مدیران عامل شرکت توزیع نیروی برق و آب و فاضلاب شهری این استان برگزار شد، اظهارداشت: 60 هزار نفر در شهر مادوان بویراحمد سکونت دارند که در طول شبانه روز تنها 2 ساعت دارای آب شرب سالم و قابل مصرف هستند.

وی با ناگوار توصیف کردن شرایط آب شرب موردنیاز شهروندان مادوان بویراحمد، خاطرنشان کرد:‌ در شهر مادوان در هر ۲۴ ساعت کمتر از ۲ ساعت دسترسی مستقیم به آب شرب برای شهروندان وجود دارد.

عضو شورای اسلامی شهر مادوان بویراحمد گفت:‌ نوسازی خطوط انتقال آب ، شبکه آبرسانی و اجرای شبکه فاضلاب سطح شهر از جمله زیرساخت‌های مهم و حیاتی در شهر مادوان است که ضرورت دارد هرچه سریع‌تر انجام گیرد.

پیام، نبود دسترسی مطلوب به آب شرب ، فرسودگی خطوط لوله آب و برخوداری نداشتن شهروندان از شبکه فاضلاب شهری را از مهمترین مشکلات کنونی برای سلامت و بهداشت آنان در شهر مادوان بویراحمد برشمرد.

عضو شورای اسلامی شهرستان بویراحمد افزود: امیدواریم هرچه سریع‌تر پروژه آبرسانی از تنگ کبوتری روستای مهریان به شهر مادوان اجرایی شود تا نیاز آب شرب شهر تامین وموانع و مشکلات در حوزه آب و فاضلاب از سر راه مردم برداشته شود.

** الحاق شهر مادوان و روستاههای حومه به یاسوج ضروری است

پیام، الحاق شهر مادوان بویراحمد و روستاههای حومه یاسوج به حوزه شهری را ضروری خواند و تاکید کرد که این الحاق، خواست تمامی شهروندان شهر مادوان است.

وی گفت:‌ الحاق شهر مادوان و روستاهای حومه به شهر یاسوج مطالبه به حق جامعه ۶۰ هزارنفری ساکنین این حوزه و تحقق آن هدف اصلی شورای این شهر است.

این عضو شورای اسلامی شهر مادوان بویراحمد اظهار امیدواری کرد تا سه سال آینده، شهر مادوان و روستاهای حومه به مجموعه جغرافیایی شهر یاسوج افزوده و ملحق شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: