به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۴۲۱۱
|
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری:
وی ابراز کرد: رشته‌های ورزشی اسکیت، شطرنج، تنیس روی میز، اسکواش، قایقرانی و سوارکاری و استقرار برخی وسایل بدنسازی در این پارک برنامه ریزی شده است.
خبردنا: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه وبویراحمد از احداث نخستین پارک ورزشی ویژه بانوان خبر داد و گفت: این پارک در زمینی به مساحت ۱۴ هکتار در حاشیه رودخانه بشار احداث می‌شود.

به گزارش "خبردنا"، آذر صفایی‌نیا صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین پارک ورزشی ویژه بانوان در زمینی به مساحت 14 هکتار با اعتباری افزون‌بر 80 میلیارد ریال در حاشیه رودخانه بشار احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه برای شروع کار 10 میلیارد ریال اعتبار از سوی ورزش و جوانان استان به این طرح تخصیص یافته است، افزود: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری پیشنهاد دهنده ساخت این پارک و پیگیری کننده امور مربوط به آن است.

صفایی نیا با اشاره به اینکه این پارک با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و امور بانوان و خانواده استانداری احداث می‌شود، عنوان کرد: انتظار می‌رود دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز تعامل و مشارکت بیشتری با دفتر امور بانوان و خانواده استانداری برای ساخت این پارک داشته باشند.

وی ابراز کرد: رشته‌های ورزشی اسکیت، شطرنج، تنیس روی میز، اسکواش، قایقرانی و سوارکاری و استقرار برخی وسایل بدنسازی در این پارک برنامه ریزی شده است.

صفایی‌نیا ادامه داد: رایزنی‌ها و مکاتبه‌هایی با مسئولان فدراسیون‌های اسکیت، شطرنج، تنیس روی میز، اسکواش، قایقرانی، سوارکاری و بدنسازی به منظور تجهیز یا تأمین بخشی از اعتبار مورد نیاز برای ساخت این پارک انجام شده است.

وی بیان کرد: شرکت آب منطقه‌ای استان مالک اصلی زمین 70 هکتاری حدفاصل رودخانه بشار یاسوج تا پل اول مختار است که زمین 14 هکتاری مورد نظر برای ساخت پارک ورزش خانواده این شهر بخشی از آن محسوب می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: