به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۴۲۲۱
|
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
امام جمعه موقت یاسوج:
وی تصریح کرد: در دفاع مقدس با حضور در خط مقدم در مقابل همه دشمنان ایستادند امروز هم باید بدانیم یکی از مولفه‌های قدرت نظام مسئله نظامی جمهوری اسلامی بوده که یک کمربند امنیت برای ملت است این بسته‌ای که اروپایی‌ها برای ایران دادند مایوس کننده بود.
خبردنا: امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه تطبیق قوانین با موازین انقلاب اسلامی، حفاظت از قانون اساسی و شریعت و همچنین مقابله با دشمنان از جمله وظایف شورای نگهبان است گفت: عملکرد این نهاد انقلابی دشمن را عصبانی کرده است.


به گزارش "خبردنا"، حجت‌الاسلام والمسلمین سید امان‌الله حسینی‌صدر با اشاره به سالرزو تشکیل شورای نگهبان افزود: خدمات و عملکرد این نهاد انقلابی در 40 سال اخیر به صورت کامل متبلور بوده و هجمه‌های دشمنان به این نهاد نیز بیانگر همین بوده است.

مسئول نمایندگی دفتر ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شورای نگهبان یک نهاد تازه تاسیس نیست در یک کشوری باید حافظانی باشد و قوانین را بررسی کنند، تصریح کرد: دشمنان اسلام نسبت به شورای نگهبان به این دلیل دشمنی دارند که این نهاد اجازه تصویب و اجرای احکام غیراسلامی را نمی‌دهد

وی با تاکید بر اینکه شورای نگهبان مورد تایید بنیانگذار انقلاب اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: تطبیق قوانین با موازین انقلاب اسلامی، حفاظت از قانون اساسی و شریعت و همچنین مقابله با دشمنان از جمله وظایف این نهاد انقلابی است.

حسینی صدر با اشاره به صدور قطعنامه 26 تیرماه سال 66  بیان کرد: امام(ره) با تیزبینی، اصلاحات انجام شده و لحاظ کردن حقانیت نظام  27 تیرماه 67 این قطعنامه را پذیرفت که درس‌های در ان مقطع زمانی داشت و این روزها باید از آن درس بگیریم.

امام جمعه موقت شهر یاسوج بابیان این مطلب که این قطعنامه درسهایی داشت که امروزه باید مورد توجه همه قرار گیرد گفت:استقامت ملت ایران در مقابل زیاده خواهی های غرب و تاکید بر این موضوع باتوجه به مسایل امروز کشور، استفاده از تجربیات نظامی باحضور رزمندگان ، انسجام مردم ومسولان ، اتکا به نیروهای درونی و ولایت پذیری و اعتماد به رهبری از جمله درسهای این قطعنامه است.

وی تصریح کرد: در دفاع مقدس با حضور در خط مقدم در مقابل همه دشمنان ایستادند امروز هم باید بدانیم یکی از مولفه‌های قدرت نظام مسئله نظامی جمهوری اسلامی بوده که یک کمربند امنیت برای ملت است این بسته‌ای که اروپایی‌ها برای ایران دادند مایوس کننده بود.

حسینی‌صدر اظهار داشت: مردم و مسئولان یک موضع داشتند ایستادند و نتیجه گرفتند امروز اگر مردم و مسئولان در مقابل دشمن یک ایده داشته باشند پیروز هستند این گونه نیست که قدرتی تهدید کند ایران نباید در جهان برای فروش نفت حضور داشته باشد.

وی گفت: در کشور غیر از این ملت این بسیجیان چه کسی برای پیروزی تلاش کردند مشکلات را باید از درون حل کرد آن‌گونه که رزمندگان آن روز جنگ را با همه مشکلات برطرف کردند و خم به ابرو نیاوردند رمز پیروزی اسلام در هشت سال دفاع مقدس این بود که به حرف امامشان اعتقاد داشتند و عمل می‌کردند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
که کوتاه بیا
نام:
ایمیل:
* نظر: