به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۴۳۶۰
|
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
وی اضافه کرد: 3 عضو این باند کلاهبردار توسط ماموران، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

خبردنا: رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری باند کلاهبرداری اعزام دانشجو به خارج از کشور در یاسوج خبرداد.

به گزارش "خبردنا"، سرهنگ سعید بالش زر گفت: اعضای باند 3نفره که با تاسیس شرکتی به بهانه اعزام دانشجو به دانشگاه های خارج ازکشور، از مالباختگان بیش از 3 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند .

وی افزود: در پی طرح شکایت هایی از سوی برخی از شهروندان یاسوجی در خصوص اخذ وجوه چند ده میلیون تومانی به بهانه اعزام دانشجو به دانشگاه های خارج از کشور توسط یک شرکت، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در ابتدا استعلامات لازم از سوی اداره ثبت اسناد و املاک استان در خصوص وضعيت ثبتي شرکت مد نظر به انجام رسید و مشخص شد که این شرکت صرفا خدماتي بوده و فاقد مجوز و پروانه فعاليت براي پذيرش دانشجو در دانشگاه هاي خارج از کشور است .

سرهنگ بالش زر تصریح کرد: اعضای این باند با اعمال متقلبانه و تبليغات سوء مبني بر اعزام دانشجو به خارج از کشور حدود 3میلیارد و 150میلیون ریال از شاکیان دریافت کرده بودند؛ اما دانشجویی به خارج اعزام نشده بود .

وی اضافه کرد: 3 عضو این باند کلاهبردار توسط ماموران، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: