به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۴۳۸۷
|
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
طی آئینی صورت گرفت:
وی اظهار داشت: گازرسانی به تمام روستاهای دارای شرایط در کمترین زمان ممکن در دستور کار بوده و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.
خبردنا: عملیات گاز رسانی به ۴ روستای محروم شهرستان دنا از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

به گزارش "خبردنا"، آئین کلنگ زنی پروژه گازرسانی به 4 روستای سرتنگ ده کهنه حمید آباد، پلیس راه، سرتنگ رواق و چم عربی با حضور نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در این آئین گفت: این پروژه با اعتباری افزون بر 9 میلیارد و 500 میلیون ریال با 13 هزار و 177 متر شبکه پلی اتیلن و جمعیت تحت پوشش 364 نفر در قالب 162 خانوار اجرایی می‌شود.

رحمان خادم با بیان اینکه طبق مصوبه وزارت نفت برای اجرای هر علمک باید 6 میلیون تومان هزینه شود در حالی هزینه تمام شده هز علمک در این روستاها 14 میلیون تومان است، افزود: از هیچ کوششی برای بهره‌برداری از این پروژه در 6 ماه آینده دریغ نمی‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان‌ دنا در حوزه گردشگری و ضرورت حفاظت و صیانت از جنگل‌ها ادامه داد: مظالبات مردم در زمینه گازرسانی به روستاها به حق بوده و کارکنان دولت باید در این زمینه به جد پیگر باشند و این را برای خود افتخار بدانند.

خادم با تاکید بر اینکه در زمینه گازرسانی به برخی روستاهای خاص محدودیت اعتباری داریم، خاطرنشان کرد: سخت‌گذر بودن، پراکندگی و کوهستانی بودن برخی از روستاهای هزینه گازرسانی به این مناطق را افزایش داده است.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نگاه ویژه دولت به ارائه خدمات در مناطق محروم و روستایی اظهار داشت: گازرسانی به تمام روستاهای دارای شرایط در کمترین زمان ممکن در دستور کار بوده و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: