به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۴۳۸۸
|
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا خبر داد:
وی عنوان کرد: با ارتقای هتلینگ و راه‌اندازی بخش‌های جدید این بیمارستان از اعزام بیماران به سایر استان‌های کاهش می‌یابد.
خبردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش تعداد تخت‌های فعال بیمارستان شهدای گمنام یاسوج به ۵۹ تخت، گفت: امید است با ارتقاء هتلینگ این بیمارستان شاهد ارائه خدمات مطلوب‌تری به مردم باشیم.

به گزارش"خبردنا"، علی محمد در آیین افتتاح بخش‌های جدید بیمارستان شهدای گمنام یاسوج و در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته تامین اجتماعی، اظهار داشت: جمعیت قابل توجهی از مردم کشور زیرپوشش خدمات بیمه‌ای و درمانی تامین اجتماعی است.

وی افزود: بیش از ۳۰۰ هزارنفر از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد نیز زیرنظر پوشش خدمات تامین اجتماعی است.

وی گفت: یکی از بخش‌های خدمات مستقیم تامین اجتماعی بخش درمان بیمارستان است که چندماه پیش بازدید سرزده داشتم  و اشکالاتی در بخش هتلینگ و خدمات‌رسانی این بیمارستان وجود داشت.

احمدی خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده از سوی مدیریت بیمارستان و تامین اجتماعی امروز شاهد ارتقاء هتلینگ بیمارستان و افزایش تخت‌های فعال از ۳۲ تخت به ۵۹ تخت هستیم.

وی بیان کرد: امید است با ارتقاء هتلینگ و افتتاح بخش مراقبت‌های ویژه شاهد ارائه خدمات مطلوب‌تری به مردم استان باشیم.

مقام عالی دولت در استان از زحمات تمامی مسئولان این بیمارستان در حوزه پزشکی، پیراپزشکی و خدماتی تقدیر کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا نیز در این آیین با اشاره به اینکه ۵۰ درصد جمعیت استان زیرپوشش خدمات تامین اجتماعی هستند، عنوان کرد: تامین این جمعیت از نظر معیشتی در حوزه درمان نیازمند توسعه بود.

غلام محمد زارعی عنوان کرد: با ارتقای هتلینگ و راه‌اندازی بخش‌های جدید این بیمارستان از اعزام بیماران به سایر استان‌های کاهش می‌یابد.

وی از احداث بیمارستان جدید تامین اجتماعی در استان خبر داد و گفت: هدف از ساخت این بیمارستان توسعه فعالیت‌های بخش درمان در استان است.

به گزارش"خبردنا" ، در پایان استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بخش‌های اطفال، داخلی مردان، بخش زنان و سایر بخش‌های بیمارستان شهدای گمنام بازدید و میزان رضایتمندی مردم از نحوه خدمات درمانی این بیمارستان را جویا شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: