به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۴۴۵۳
|
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
مخبر اسبق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی هدف از برگزاری این جشن ها را گسترش، نشر و ترویج فرهنگ رضوی عنون کرد.
 خبردنا: مسوول دفتر آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن های زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت از ۲۷ تیر تا ۴ مرداد همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

به گزارش"خبردنا"، ستار هدایت خواه در نشست با خبرنگاران در دفتر آستان قدس رضوی در یاسوج با تشریح اهداف و برنامه های این دفتر اظهار داشت: فعالیت های دفتر آستان قدس رضوی با اهداف شناسایی خادمین رضوی، امداد مستضعفین ، ترویج فرهنگ وقف و نذر و همچنین ترویج فرهنگ رضوی شکل گرفته است و هیچگونه اهداف سیاسی و انتخاباتی در آن وجود ندارد.

وی افزود: دفتر آستان قدس رضوی در استان متعلق به همه شیعیان امام رضا (ع) است و از حضور همه افرادی که در زمینه ترویج و گسترش فرهنگ رضوی فعالیت می کنند استقبال می کنیم.

 نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: یازده سال است که جشن های مردمی در زیر سایه خورشید برگزار می شود .

وی افزود: در این جشن ها خدام حرم رضوی با پرچم تبرک شده در جمع مردم حضور پیدا می کنند تا کسانی که آرزوی زیارت دارند اما توفیق آن را به هر علتی پیدا نمی کنند توفیق زیارت از راه دور را داشته باشند.

هدایت خواه با بیان اینکه این جشن ۵ سال است که در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود تصریح کرد: جشن های زیرسایه خورشید علاوه بر تمامی استانهای کشور در ۲۰ کشور دیگر نیز برگزار می شود.

وی شش شهرستان در استان را میزبان این جشن اعلام کرد و افزود: غباروربی ۹ امامزده به همراه ۳۰ برنامه تدوین شده تا ۴ مرداد ماه در استان برگزار خواهد شد.

مخبر اسبق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی هدف از برگزاری این جشن ها را گسترش، نشر و ترویج فرهنگ رضوی عنون کرد.

مسوول دفتر آستان قدس رضوی در یاسوج از اعزام گروههای جهادی درمانی و عمرانی به مناطق محروم خبر داد و گفت: دهستان سادات محمودی به عنوان دهستان هدف معرفی شده است و به صورت ویژه خدماتی به این منطقه ارایه خواهد شد.

وی در ادامه گفت: یک دهستان در شهرستان لنده ، یک دهستان در شهرستان چرام و یک دهستان در شهرستان دنا برای دهستان هدف معرفی گردید که در نهایت دهستان سادات محمودی به عنوان دهستان هدف در کهگیلویه و بویراحمد معرفی گردید.

هدایت خواه توزیع ۱۰۰۰ بسته ارزاق بین نیازمندان را از دیگر برنامه های این دفتر در دهه کرامت عنوان کرد و گفت: کمک ها و دستگیری از نیازمندان در طول سال از سوی آستان قدس رضوی در استان ادامه دارد.
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
0
0
همان اندازه که رییسی از طایی بخشیش نتیجه گرفت شما هم نتیجه میگیرید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
0
0
جا دارد ممنون و شکر گزار الهی بود که به یمن و کرم اهل بیتش افرادی تنگدست بخشی ناچیز از مشکلات روز مره شان حل میشود از مجموعه دفتر استان و در راس ان جناب اقای دکتر که به محرومین عنایت دارنند و با خلاص زحمت میکشند تشکر و قدردانی می کنیم خدا خیر تان دهد .. اولا شما که بعنوان ناشناس کامنت زدی داری به ساحت کرمش در این سال های بدبختی و نداری مردم توهین می کنی من احساسم این است که ارزش پاسخگویی را ندارد فقط به این دلیل که شاید بار گناه خودت افزایش ندهی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
0
0
سلام. دکتر فکر کردی مردم متوجه سیاسی کاری شما نیستن (.....) شما وهم فکرانتون همیشه دنبال این هستید که مردم را وابسته خودتون کنید با استفاده از اهرم های صدقه ای وحمایتی اما بدان وبدانید که مردم زرنگتراز اون هستند که شما فکرش میکنید
معصومه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
0
0
باسلام و تشکر از اقای دکتر هدایت خواه که انصافان برا محرومین سنگ تمام گذاشت. واینایی که دارن حرف میزنند هم اشراف گرایی هستن که پول بیت المال بهشون حال داداه اساسی که اینقد حرف بیهوده میزنند ماراه امام علی را ادامه خواهیم داد با کمک به نیازمندان باتوکل به خدا
نام:
ایمیل:
* نظر: