به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۴۵۲۰
|
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
خبردنا: بر اساس آمار ارائه شده توسط سازمان ملی آمار انگلیس، والدین انگلیسی نام "محمد" را پس از "اولیور" و "هری" به عنوان محبوب ترین اسم برای كودكان پسر خود بر می‌گزینند.

"جیم كمپبل" مسوول اداره روابط عمومی سازمان ملی آمار انگلیس به ایرنا گفت: نام محمد (با املاهای مختلف انگلیسی آن) در سال گذشته میلادی برای نامگذاری شش هزار و 535 كودك در انگلیس استفاده شده است.

كمپبل افزود: سه املای مختلف از نام محمد در انگلیسی وجود دارد كه اگر فراوانی این سه املا را با هم جمع بزنیم، محمد سومین نام محبوب در انگلیس است.

وی گفت: نام محمد در منطقه "وست میدلند" محبوبترین نام انتخابی والدین انگلیسی برای كودكان پسر خود است و در مكان اول محبوبترین نام ها قرار دارد.

بر اساس ارقام سازمان ملی آمار انگلیس، "اولیور" با فراوانی هفت هزار و 364 مورد در رتبه اول و "جك" با فراوانی هفت هزار و 90مورد در رتبه دوم محبوبترین نام های انگلیسی در سال گذشته میلادی قرار داشته‌اند.

هری، آلفی، جاشووا، توماس، چارلی، ویلیام و جیمز از دیگر نام های محبوب خانواده‌ها در انگلیس به شمار می‌روند كه به ترتیب رتبه های چهارم تا دهم را از نظر فراوانی به خود اختصاص داده‌اند.
نام:
ایمیل:
* نظر: