به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۴۷۰۹
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷
 خبردنا: فعال سیاسی اصلاحطلب کهگیلویه بزرگ تأکید کرد که محمود منطقیان اصلاحات کهگیلویه را بر باد داد.

علی سینا برقک در گفت و شنود اختصاصی با " خبردنا" با بیان اینکه در خصوص انتصاب فرماندار جدید این شهرستان با اکثر اصلاحطلبان و حامیان دولت هیچ مشورتی صورت نگرفت گفت: متاسفانه آقای منطقیان خود را همه کاره اصلاحطلبان شهرستان می داند و هر زمان در خصوص مساله ای با وی مشورات شده بدون نظر خواهی از دیگر اصلاحطلبان بصورت انفرادی تصمیم گرفته است.

وی با بیان اینکه منطقیان در تصمیم گیری های حزبی خودرأی و خود محور عمل می کند، افزود: تا کنون در مورد مسائل سیاسی چهار شهرستان نه با جریان منسوب به آقای لاهوتی مشورت کرده و نه از افرادی که حامی خود وی بوده اند نظرخواهی کرده است.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه معتقدم آقای منطقیان باید از زیر لاک اصلاحطلبی بیرون بیاید اظهار داشت: وی رسما به نماینده کنونی چهار شهرستان در مجلس بپیوندد و هم خود را راحت کند و هم مردمی که طی چند سال گذشته حامی وی بوده اند.

برقک با بیان اینکه اینگونه موش و گربه بازی صحیح نیست ادامه داد: اینکه خود را اصلاحطلب بدانی و عملا برای موفقیت کاندیدایی غیر از اصلاحات فعالیت کنید به هیچ وجه شایسته نیست.

فعال سیاسی کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه وی فقط ادعای اصلاحطلب بودن را دارد ، تصریح کرد: طی سالیان گذشته هر وقت با آقای منطقیان مشورتی شد بدون کمک از نظر دیگران به صورت انفرادی اظهار نظر کرد و تصمیم گرفت.

وی با تشریح نحوه انتصاب رئیس آموزش و پرورش و فرماندار سابق کهگیلویه اظهار داشت: همین دو مورد هم آقای منطقیان بدون نظر خواهی از سایر همفکران سیاسی خود بصورت خودرأی تصمیم گرفت و نیروی مورد نظر خود را معرفی نمود.

دبیر حزب کارگزارن کهگیویه تاکید کرد: هر وقت منافع ایشان به خطر افتاد فریاد اصلاحطبی را سر می دهد و دم از اصلاحات می زند.

این فعال سیاسی اصلاحطلب با اشاره به معرفی فرماندار جدید کهگیلویه افرود: قبل از سقوط هواپیمای تهران یاسوج قرار بود فرماندار جدید شهرستان منصوب شود و حتی آقای میرمحمدی نیز بعنوان جایگزین انتخاب شده بود که به دلیل این سانحه ، تغییر و تحول فرماندار چند ماهی به تعویق افتاد.

برقک با بیان اینکه پیش از تغییر فرماندار از طرف استانداری با آقایان لاهوتی و منطقیان صحبت هایی شده بود ، گفت: پس از انجام صحبت با این دو شخص طبق معمول به دلیل اختلافات موجود در نهایت تصمیم گرفته شد نیروی جدید و بیطرف بعنوان فرماندار جدید شهرستان معرفی شود.

دبیر حزب کارگزارن کهگیویه افزود: در مدت مذاکرات استانداری با این افراد، آقای منطقیان سعی میکرد شخصی به نام خسروی را به مجموعه فرمانداری تحمیل کند که این فرد از سوی استاندار مورد موافقت قرار نگرفت.

فعال سیاسی کهگیلویه بزرگ اذعان داشت : در این میان طیف منتسب به آقای لاهوتی با گزینه میرمحمدی بعنوان فرماندار جدید موافق بود که پس از کش و قوس انجام گرفته این گزینه نیز انصراف داد.

برقک اظهار داشت: با این تفاسیر و پا برجا بودن اختلافات موجود، استانداری تصمیم گرفت نیروی معتدل و شخصی که بصورت صددرصد در خدمت نماینده مجلس نباشد را بعنوان فرماندار جدید معرفی نماید.

وی با بیان اینکه فرماندار جدید نسبت به سایر گزینه های مطرح به اشخاص وابسته نیست و بی طرف است ، ادامه داد: با وجود این مشکلات معتقدم انتصاب فرماندار جدید در چنین شرایطی قابل توجیه است.

این فعال سیاسی اصلاحطلب با تاکید براینکه متأسفانه استاندار استان گمان میکند فقط منطقیان حامی دولت بوده است گفت: وی باید بداند که حامیان اصلی دولت افراد دیگری هستند که در راه حمایت از دولت و پایبندی به جریان اصلاحات دچار مشقات فراوانی شدند.

برقک خواستار تشکیل اتاق فکری از حامیان دولت و اصلاحطلبان شد و افزود: در این اتاق فکر باید از تمام نیروهای حامی دولت و اصلاحطلبان حضور داشته باشند تا بتوانند با همفکری  به پیش برد برنامه های دولت کمک کنند.

دبیر حزب کارگزارن کهگیویه  با تاکید براینکه نباید آقای منطقیان بعنوان یک فرد برای یک شهرستان تعیین تکلیف کند ، اذعان داشت: این رویه با روح اصلاحطلبی سازگار نیست.

این فعال سیاسی با تشریح کارنامه فرماندار جدید شهرستان نیز گفت: آقای نیکبخت به ظاهر انسان معتدل و آرامی است که از قدیم الایام اصلاحطلب بوده است.

برقک تاکید کرد که اگر فرماندار جدید توانست بخشی از مشکلات موجود را حل کرده و به دو دستگی شدید در این شهرستان پایان دهد پس از اتمام مأموریت خود عملکرد قابل دفاعی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه انتصاب آقای پوزش از ابتدا بعنوان فرماندار کهگیلویه مناسب نبود افزود: وی در برنامه و بودجه به دلیل کارآمدی و تبحر در امور حسابداری می توانست کمک بیشتری به شهرستان داشته باشد.

این فعال سیاسی با اشاره به نحوه مراسم تودیع فرماندار سابق نیز اظهار داشت: معتقدم عمدأ نخواستند کسی در این مراسم حضور داشته باشد چون از چند ماه قبل همه در جریان این تغییر و تحول بودند.

وی با بیان اینکه برخلاف گفته های پیشین استاندار استان، فرماندار جدید خارج از بدنه وزارت کشور انتخاب شده است ، گفت: تضاد و تناقص استاندار را در انتصاب فرماندار جدید کهگیلویه می توان به وضوح دید که این اقدام یکی از اشتباهات احمدی است.

دبیر حزب کارگزارن کهگیویه با تاکید براینکه این اقدام استاندار قابل توجیه نیست ، افزود: استاندار استان باید پاسخ دهد چرا برخلاف گفته های قبلی خود عمل می کند.

وی گریزی به فعالیت های انجام گرفته در استان در زمان استانداری استاندار جدید زد و اذعان داشت: آقای احمدی از زمان ورود به این استان کار خاصی که از آن بعنوان عملکرد وی نام ببریم انجام نداده است.

این فعال سیاسی تاکید کرد: از احمدی بعنوان استاندار استان تا کنون عملکرد خاصی ندیده ام.

وی گفت: با وجود اعلام استاندار مبنی بر اینکه به شخص یا جناح خاصی وابسته نیست ، ولی متأسفانه تاکنون نتوانسته در حل مشکلات موجود موفق باشد.

برقک اظهار داشت: متاسفانه آقای احمدی بجای پرداختن به مشکلات استان و حل آنها بیشتر به فکر انتخابات مجلس و پیروزی در حوزه انتخابیه ایلام است.
انتشار یافته: ۲۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
استادانه نقد کردی ، شجاعت حضرتعالی ستودنی است ، چیزی که برخی از فعالین سیاسی ندارند
خیرخواه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
اقای منطقیان تو را خدا جان فرزندانت هر اعتقادی که داری دست از سر ما بردار، ما تا کی حرمت کنیم؟ به والا خسته شدیم به دین دیگه حوصله مون سررفت ، سیاست بذار کنار بذار مردم در ارامش باشند ، به خرد جمعی احترام بذار ، برادارنه ازت می خواهم اصلاح طلبی را دستاویز قرار نده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
مملكت داره وارد جنگ ميشه كهگيلويه هنوزدرگيره منطقيان و لاهوتيه!!!
کهگیلویه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
احسنت واقعا زیبا و متین فرمودینٰ کاش منطقیان بداند چه به سر جوانان کهگیلویه آورد کاش مردم کهگیلویه متوجه بشن عامل دودستگی و نفاق و شکست در همه ادوار انتخابات خودرایی منطقیان بود البته همیشه به خواسته های خود رسید
کاش بدانند فرار دور گذشته اش به یاسوج چقدر کوته بینانه بود منطقیان بداند جوانان و مردم کهگیلویه هرگز ظلم ایشان را نخواهد بخشید هیچوقت اصلاح طلب نبود بلکه قدرت طلب بود ولی قدرت طلبی در سایه
میر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
ای کاش کمی این اقای منطقیان هواسش به منطق خودش هم باشد
Kamran
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
استاد برقک کاملا درست میگن.ما هر چه میکشیم از اقای منطقیان هستش.
اصلاحطلب کهگیلویه و مطلع
|
Greece
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
با قبول و تایید صحبتهای جناب برقک ایشان به نکته اساسی دیگری اشاره نفرمودند که حلقه تصمیم گیری یا بهتر بگم حلقه ای که به جناب منطقیان خط خود رای میدن خود سادات امامزاده علی می باشند .
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
استاندار محترم استان تمام حرف هایی زدند تناقض بوده 1-از ابتدا به عملکرد استاندار سابق تازید و اهنگ قوم گرایی بودن و قبیله گرایی بودن را نواخت درحالی که خودش با اوردن اقای فیلی و مرادی نشان داد که تقید به موضوع ندارد2- اعلام کرد که خودش تصمیم گیر است و حرف شنویی از نمایندگان در انتصابات ندارد در حالی که ضعیف ترین انتصابات استان در زمان ایشان بوده و همه انها با نظرات نمایندگان همراه بود3- ایشان انقدر غرق در مدار توانمندی خود هستن که انگار علامه حلی هستن و مستمعین هم بیسواد 4- غرور کاذب و نقش قبر کردن دیگران و اینکه هیچ کاری انجام نشده همه نشان از بی اطلاعی از وضعیت استان بوده 5- نداشتن مشاور امین و واقع بین که واقیت ها را به ایشان منتقل نماید6- عدم انتخاب تیم مدیریتی منسجم و قوی به خصوص حوزه سیاسی
منطقیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
آقای منطقیان در روز انتخابات دهدشت بود و خونه به خونه شناسنامه و رای برای عدل هاشمی جمع آوری میکرد تا موحد پیروز نشه!!
تاریخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
روح اصلاح طلبی التزام به تعقل، خرد جمعی و مشارکت عمومی را اجتناب ناپدیر می داند، واقعیتی که در مدعیات اصلاحات وجود ندارد و همه در پی منافع محسوس شخصی هستند. اصلاح طلبی فقط نردبانی شده است برای بالا رفتن از دوش مردمی که آماده فریب خوردن به واسطه شعارهای زیبا هستند.
محمد
|
-
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
احسن به استادبرقک عزیزواقعا عالی فرمودید اصلامنطقیان اهل سیاست نیست ادم ساده ایست که هربچه ای میتونه گولش بزنه
آشنا
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
آخه چطور منطقیان میتواند اصلاح طلب باشد درحالیکه به بزرگواری و محسن رضایی و عدل هاشمی رای داد تفکر نزد این آقا نیست فقط لیدر مافیایی از معامله و تبانی است منطقیان خوب میداند چکار میکند
بهمئی
|
Greece
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
منطقیان یک میلیارد از عدل گرفت وآتش زد به اصلاحات
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
1
0
جناب برقک تو چکاره اصلاحات هستی تووکه ۸سال در اغور موحد بودی خودت را اصلاح طلب میدانی منطقیان نماد اصلاحات است و این بررهیچکس پوشیده نیست
سیدمحمدتقوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
درود بر جناب استاد برقک خیلی زیبا فرمودید الحق حرف لاتین خیلی هارا زدید درود برشما
امیرعلی
|
United States
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
1
0
جناب برقک عزیز،شما حدس میزنید که منطقیان ازعدل حمایت کرده وازنظرتون خیلی کار زشتیه،جنابعالی که سه دوره برای موحد سخنرانس کردی
وتا حالا یکبار به کاندید اصلاحات رای ندادی،
کسی شمارو بعنوان اصلاح طلب نمیشناسه وحرفتون هم
براکسی اهمیت نداره،
منطقیان به امثال شما بهاء نمیدهد
لاهوتی هم اصلا شماروقبول ندارد
اصلاهیچ اصلاح طلبی شمارو به رسمیت نمیشناسد
......
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
بسیار زیبا بود، بنده از اصلاحات بویراحمد هستم و واقعا جناب آقای منطقیان بی برنامه عمل میکند، ای کاش در صحبتهای شما از فعالیت های گسترده آقای رضاتوفیقی هم نام برده میشد،
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
جناب برقک بخشدار محترم جناب موحد شمایی که زیر چتر موحد بودی د هستی تا کنون و انتخابات گذشته هم مجدد زیر چتر یار دیرینه رفتی به چه حقی منطقیان رو نقد میکنی؟
ب.ر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
در جواب امیر علی
ایشان حامی صددرصد آقای هاشمی هست و همین الان هم از ایشون حمایت میکنه و چندین جلسه شبانه با آقای هاشمی برای معرفی آقای خسروی به عنوان فرماندار داشته و در آینده میخواست ایشان را به عنوان کاندیدای مجلس معرفی کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
عزیزان
منطقیان نیروی تشکلیاتی نبوده و نیست بعد از جدایی کهگیلویه
وگچساران به خاطر اختلاف نظر اقای لاهوتی و بهرام تاج گردون
جناب تاج گردون بهرام از اقای منطقیان حمایت کرد تا لاهوتی را به حاشیه براند و در دو دوره که منطقیان کاندیدا بود حزب کاندایدا نداشت و در دوره که بزرگواری کاندیدا بود منطقیان نبود در این دوره هم عدل هاشمی بود بنا براین عملا رقابتی صورت نگرفت ونیروهای اقای منزقیان و حزب اکثرا مشترک بودندو در همه دورهای که اصلاحات در کشور پیروز بود هم دوره خاتمی هم دوره روحانی با توجه به نفوذ تاج گردونها در استان و دست کشیدن بر سر منطقیان درکهگیلویه مدیرتها در حوزه کهگیلویه و شهرستانهای جدیدش در دست وابستگان به منطقیان و حزب به صورت مشترک بود وعملا اصلاحتی ها واقعی به حاشیه رانده شد
ونهایتا منطقیان در دوره استانداری خادمی پا از گلیم خود فراتر نهاد و خادمی را قبضه و عملا با تاج گردن به مقابله پرداخت و مثلث خادمی منطقیان و عدل هاشمی را تشکیل دادو انچنان خیانتی به اصلاحات کردند که تاریخ این منطقه فراموشش نمیکند
به کار گرفتن نیروهای مشترک و ضعیف
والین گام انها بود عزیزان منطقیان ..... نه اصلاح طلب
پایگاه اصلاح طلبی را برای عرض اندام برگزیده است ......
منطقیان نیروی عدل هاشمی است
درخانه برادرش به خداقسم دوره گذشته تشکیل جلسه به برای عدل هاشمی داده
خونه به خونه برایش دور زده
در منزل رضا دهبانی پور مدیرکل فعلی ارشاد با عدل هاسمی تشکیل جلسه داده است

فریاد فریاد نیروهای اصیل اصلاح طلب به داد مردم این خطه برسید و منطقیان معامله گر و بی عرضه را و کسانی که خادمی حزبی به مدیریت این استان گماشت ریسه کن کنید اقای تاج گردون نگذار این افراد معامله گر و دست نشاندهای خادمی بمانند


فریاد فریاد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
شمائی که می گوئید منطقیان به رضایی رای داد لااقل انصاف را رعایت کنید جناب منطقیان در دوره اول روحانی جلوی همه و در ستاد روحانی سخنرانی کرد و حتی آقای لاهوتی حاضر به حضور نشد چطور شما می گویید به رضایی رای داد؟؟
p.m
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
درود بر برقک و این نقد جسورانه
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
چنانچه آقای برقک درابتدا اصلاحطلبی خود راثابت میکرد وبعد به مواضع اصلاحطلبان شناسنامه دارحمله میکرد،نیکو بود.آقای برقکـ شفاف بگه چرادر دورقبل وسایر ادواراتتخابات مجلس از سناتور حمایت میکرد؟آیا کسی که به آقای موحد می پردازد،می توانداصلاحطلب باشد؟؟؟
اکنون هم طرفداران آقای موحد صحبتهای شما راتایید میکنندوکامنت های مثبت میزارند
ظفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
درود و سپاس بر جناب استاد برقک
دذ وحله اول صحبت های استاد برقک جای بی نهایت سپاس دارد و اینکه جناب منطقيان در انتخابات گذشته صرفاً به خاطر ترس از پیروزی موحد در انتخابات از همه راه ها استفاده کردند که عدل هاشمي قبول بشه (به نظر شما دوستان و همانطور که میدانید عدل هاشمي لیدر آقاي موحد بوده و من این را قبول ندارم که لیدر بهتر از خود نماینده باشد)
در وحله دوم جناب برقک دبیر حزب کارگزارن است و از اصلاحات کهگیلویه به اصلاح طلبان کشوری و استانی نزدیکتر است همانطور که فرماندار قبلی بويراحمد و معاون سیاسی کنونی استانداری خود نیز دبیر حزب کارگزاران استان بودند..دکتر نظری)
در وحله سوم زمانی که آقاي برقک بخشدار باشت بودند همینطور آقاي لاهوتي فرماندار گچساران بودند نماینده مجلس آقاي حاج بهرام تاج گردون بود و در اون دوران حتی اسمي از جناب منطقيان هم نبوده.. تازه این منطقيان را جناب برقک و امثال ایشون به این نام رساندند تا جایی که آقای برقک حتی در مراسمات ختم هم ازآقای منطقيان استفاده کردند
در وحله چهارم.
: در انتخابت های گذشته مگه آقاي برقک از رستاد و کامرانی حمایت نکردند؟ در انتخابات ریاست جمهوری مگه از خاتمی # هاشمي و روحانی حمایت نکردند؟
ستاد دكتر روحاني در کهگیلویه با هماهنگی آقاي برقک و جناب دکتر باقری رئیس ستاد دکتر روحانی در دهدشت در دوره چهارساله اول زده شد تا جایی که آقای برقک جناب کرامت کریمی را به عنوان رئیس ستاد در دهدشت معرفی کردند که عملکردش در زمان سرپرست فرمانداري دهدشت و معاون سیاسی استانداری ستودنی نیست..
حرف های زیادی برای گفتن است ولی متاسفانه فرصت کوتاه است.
*
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
مملكت داره وارد جنگ ميشه كهگيلويه هنوزدرگيره منطقيان و لاهوتيه!!!
مملكت داره وارد جنگ ميشه كهگيلويه هنوزدرگيره منطقيان و لاهوتيه!!!
مملكت داره وارد جنگ ميشه كهگيلويه هنوزدرگيره منطقيان و لاهوتيه!!!
مملكت داره وارد جنگ ميشه كهگيلويه هنوزدرگيره منطقيان و لاهوتيه!!!.
مملكت داره وارد جنگ ميشه كهگيلويه هنوزدرگيره منطقيان و لاهوتيه!!!
مملكت داره وارد جنگ ميشه كهگيلويه هنوزدرگيره منطقيان و لاهوتيه!!!
مملكت داره وارد جنگ ميشه كهگيلويه هنوزدرگيره منطقيان و لاهوتيه!!!
مملكت داره وارد جنگ ميشه كهگيلويه هنوزدرگيره منطقيان و لاهوتيه!!!
دهدشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
0
منطقیان در نقاب اصلاح طلبی به دنبال قومگرایی و قدرت طلبی است و اصلا ایشان اصلاح طلب نبیست
غظنفر...
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
درود برجناب استاد برقک ونقد جسورانه....!! از عملکرد استاندار.
درواقع جناب منطقیان آدم ساده لوحی ایست. عالم سیاست سادگی نمیپذیرد
واما اینکه فلانی در زمان فلان کاندید چکاره بوده نظر درستی نیست انگیزه واقعی اصلاحات هست شاید امروز عوض شده واصلاح شده باشد..
با توانایی ودرون آدما کارداشته باشیم نه با گذشته شان
نام:
ایمیل:
* نظر: