به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۵۱۳
|
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
خبردنا: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با انتقاد از برخی دستگاههای اجرایی این شهرستان گفت : با کمبود شدید تجهیزات در مدارس شهری و روستایی این شهرستان مواجهیم .

به گزارش"خبردنا" علی اکبر هاشمی در نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این مطلب افزود : تمامی اقدامات لازم برای بازگشایی مدارس در این شهرستان انجام شده است .

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید دو هزار و 300 دانش آموز جدید در دوره ابتدایی به جمعیت دانش آموزی این شهرستان اضافه شده است ، اظهار داشت : این افزایش دانش آموز در دوره اول و دوم نسبت به سال گذشته یک هزار و 700 نفر است .

این مسئول با اشاره به مشکلات فراوان پیش روی آموزش و پرورش شهرستان مطبوع خود ، تاکید کرد : با کمبود شدید تجهیزات و امکانات آموزشی در مدارس شهری و روستایی این شهرستان مواجهیم .

وی با بیان اینکه در بحث فضای آموزشی نیز با مشکل مواجهیم گفت : در صورتی که تا ابتدای مهر تعداد 30 کانکس پیش ساخته به این اداره تحویل نشود برای آموزش دانش آموزان به مشکلات جدی برخواهیم خورد .

وی با انتقاد از برخی دستگاههای اجرایی استان افزود : در آستانه سال جدید آب 40 مدرسه این شهرستان به دلیل بدهی قطع شده است .

هاشمی میزان این بدهی را کمتر از 700 میلیون تومان عنوان کرد و گفت : انتظار داریم مسئولان ارشد استان برای حل این مشکل بزرگ چاره اندیشی کنند .
نام:
ایمیل:
* نظر: