به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۵۴۶۹
|
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵
خوانندگان عزیز باید بدانند که دندانپزشکی که ادعای صداقت و خیری می کند در ابتدایی ترین اصول اخلاقی دروغ می گوید و خبردنا را متهم به انتشار گفتگوی خصوصی می کند اما خود با شماره همراهش از طریق " واتساپ" برای جناب کریمی عکس خود را ارسال و تاکید می کند همین عکس استفاده شود .
 خبردنا :  دندانپزشک شهرستان " چرام " در واکنش به انتشار مصاحبه اش در این پایگاه اطلاع رسانی با ارسال یاداشتی به برخی رسانه ها ، برای " خبردنا " اظهار تاسف کرده و سخنان مضحکی بیان نموده است .

به گزارش " خبردنا " ، پس از انتشار خبر " ادعای عجیب امام جمعه سرفاریاب علیه یک دکتر دندان پزشک/نصفه درمی آورد "    در این پایگاه خبری ، دکتر " کیارش پاداش "  دندانپزشک شهر " چرام " که مخاطب امام جمعه سرفاریاب در این خطبه ها بودند در گفتگویی 20 دقیقه ای با " سیروس کریمی " خبرنگار " خبردنا "  به این موضوع واکنش نشان دادند که در خبری با عنوان " از امام جمعه سرفاریاب به دادگاه روحانیت شکایت می کنم/ شهردار شهر سیستم وزارت کشور را زیر سوال برده است "در همین پایگاه اطلاع رسانی منتشر شد .

جناب "پاداش" برای انتشار خبر خود نیز عکس خودش را در داروخانه شخصی اش مسواک به دست که نشان دهنده علاقه وی به بهداشت دهان و دندان است برای کریمی ارسال و از وی می خواهد برای انتشار خبرش از این عکس استفاده کند .

پس از انتشار این مصاحبه ، شهردار سرفاریاب نیز در گفتگویی جداگانه به مصاحبه دکتر " پاداش " واکنش نشان داد که این مصاحبه نیز با عنوان " واکنش شهردار سرفاریاب به ادعای دندانپزشک چرام / شکایت میکنم " در " خبردنا " منتشر شد.

پس از تهدید شهردار سرفاریاب به شکایت علیه پاداش و  پس از انتشار خبر وی ، گویا از سوی برخی افراد و مسئولان تحت فشار قرار گرفته که وی در تماس های مکرر خواستار حذف مصاحبه خود شدند که پیامک های وی به مدیریت سایت موجود است.


از آنجا که سیاست همیشگی " خبردنا " حذف نکردن هرگونه مصاحبه ای است درخواست های مکرر با واسطه و بی واسطه ، اصرار  ، التماس  ،تهدید ، تطمیع و فحاشی جناب پاداش تاثیری نداشت و خبر وی حذف نگردید .

پاداش پس از اینکه فهمید تلاش هایش برای حذف خبر ثمری نخواهد داشت در یادداشتی برای برخی رسانه ها مطالب دروغی را علیه " خبردنا " بیان کرده است که لازم شد برای اطلاع افکار عمومی توضیحاتی بیان  شود .


پاداش در این یادداشت آورده است :

"باسلام وعرض ادب خدمت سايتهاي خبري وخبرنگاران محترم چون تنها قشر زحمت كش وبي ادعا فقط ميتوانم بگويم خبرنگاران هستندوميتونم بگويم روح يك جامعه هستند كه مردم را به مسائل روز آگاه مي كنند ولي از اين بابت متاسفم براي خبر دنا كه پر افتخارترين کوه استان "دنا ” را بنام خود كرده ولي بدون هماهنگي و گرفتن اجازه از مخاطب مورد نظر حرفایی را كه بصورت گلایه وبراساس روابط فامیلی باهم صحبت کردیم فوري بعنوان یک مصاحبه و خبر منتشر کرد وبدون اجازه شخص صحبت كننده در سايت خبري درج کرده است و از اين بابت بايد پيگرد قانوني شود خبرنگار این پایگاه خبری ، بدون اطلاع بنده كه ميخواهم مصاحبه بگيرم و اينكه صداي شما ضبط ميشود از من خبر زده چون سوْال اول به این صورت بود كه موضوع چه بوده بعد از توضيحات از طرف بنده در آخر صحبت هاش اذعان كرده كه ميخوام خبر بزنم و صحبتهای بنده هم فقط بعنوان يك گلایه بود كه ولي ايشان با خود خواهی منتشر کرده و خواهان این موضوع نبودم که در سايت منتشر شود.

اعلام ميكنم بنده خودم بعنوان یك روستا زاده و شغل ابدي و پدري بنده دامپروری و كشاورزي بوده و افتخار دارم به روستايي بودنم و نسبت به شهردار محترم سرفارياب كه حق الانصاف تا جايي كه سوال كردم از نيروهاي خدوم وزحمتكش و خاكي اين شهر بوده و خبری كه درسايت خبر دنا یک سوء تفاهم بوده واينطور نبوده ومن افتخار ميكنم كه خدا اين توفیق را به اینجانب داده كه بتوانم به بعنوان یک پزشك اندك خدمتي كه از دستم برآید به مردم خوب و فهيم سرفارياب ارائه دهم وهم چنين از نيروهاي زحمت كش شهرداری وبي ادعا بخصوص شهردار محترم تقدير تشكر ميكنم و من انتقاد پذیر هستم و انتقادات را چراغ راه میدانم."


 پاسخ " خبردنا " به دروغهای  جناب " پاداش " :

 1-  خوانندگان عزیز حتما فایل مصاحبه صوتی ایشان را دانلود و گوش کنید . یقینا همین فایل ثابت می کند که ادعای ایشان در خصوص اینکه گفته های وی مصاحبه نبوده و صحبت فامیلی بوده کذب محض است . خوب است که جناب پاداش نسبت فامیلی خود را با آقای کریمی خبرنگار " خبردنا " که در این گفتگو از وی مصاحبه گرفته بیان نماید ؟! 

آقای کریمی هیچ نسبت سببی و نسبی با جناب پاداش ندارد و در قالب رفتار حرفه ای خبری از وی مصاحبه گرفته که در فایل صوتی بخصوص ابتدای همین فایل که خودش را معرفی می نماید کاملا مشخص است .

2-  خوب  است ایشان پاسخ دهد که عکس او را که در همین خبر دیده می شود چه کسی و با چه شماره ای برای خبرنگار خبر دنا ارسال کرد و تاکید کرده که در خبرش این عکس استفاده شود ؟ 

خوانندگان عزیز باید بدانند که دندانپزشکی که ادعای صداقت و خیری می کند در ابتدایی ترین اصول اخلاقی دروغ می گوید و خبردنا را متهم به انتشار گفتگوی خصوصی می کند اما خود با شماره همراهش از طریق " واتساپ" برای جناب کریمی عکس خود را ارسال و تاکید می کند همین عکس استفاده شود .

خوب است ایشان پاسخ دهد اگر مصاحبه وی برای انتشار نبود عکس ارسالی وی به چه منظوری بود ؟! 

3-  جناب پاداش قبل از تهدیدات دفتر امام جمعه و شهردار سرفاریاب که سرمست از انتشار خبرش بود و ادعای پایمردی در شکایت از امام جمعه و شهردار اما چه شد که وی در تماس های مکرر و پیامک های بسیار خواستار حذف خبر شد ؟! اثبات گفته ها و تناقض های دروغین وی چندان سخت نیست .

4-  جناب پاداش اگر می خواهد دل شهردار را بدست آورد تا اور را شکایت نکند قصوری متوجه " خبردنا " نیست اما او حق ندارد اتهامی را متوجه خبردنا نماید .  آنگاه که در مصاحبه با " خبردنا " شهردار سرفاریاب را چنین توصیف می کند "شهردار سرفاریاب با چنین پوشش و ظاهر نامرتب و غیر بهداشتی سیستم وزرات کشور را زیر سوال برده است و  شهردار سرفاریاب با چنین وضع نامرتبی به چوپانهایی که بعد از 7 سال از پشت کوه آمده اند بیشتر شباهت دارد " و البته در این یاداشت اخیرش درباره همین شهردار می گوید " نسبت به شهردار محترم سرفارياب كه حق الانصاف تا جايي كه سوال كردم از نيروهاي خدوم وزحمتكش و خاكي اين شهر بوده  "


5- " خبردنا " بر خلاف اظهار تاسف و دروغ های جناب پاداش بخود می بالد که نام " دنا " را در خود دارد و همچون دنا در برابر همه ناملایمات ایستاده است  ، او بخوبی می داند " خبردنا " نه از تهدید می ترسد و نه از اصول حرفه ای خود ذره ای عدول می نماید  و البته برخلاف ایشان شجاعت ماندگاری بر روی اصول خود را دارد نه اینکه در یک روز ده نمونه حرف بزند .

" خبردنا " اگر ماندگار بوده و ماندگار است تنها بواسطه صداقت با مخاطبان خود و  ثابت بودن بر رویکرد انتقادی به وضعیت جامعه امروز است.

جهت شنیدن گفتگوی خبرنگار این پایگاه اطلاع رسانی با دکتر پاداش فایل زیر را دانلود کنید.




انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حافظ
|
Netherlands
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
0
1
به نظر من شان خودتون رو با کش دادن و پاسخ دادن به همچین مسائل چیپ و شخصی و بی ارزشی پایین نیاورید. اینگونه خبرها برای کسی اهمیتی ندارند که به این صورت تیتر زده میشه و عنوان میشوند.همون خبر اول کافی بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
0
2
حرفهای دکتر پاداش طبق مقررات و قانون دندانپزشکی بوده وهست و خیر بودن ایشان به همه ثابت شده.خدا حفظش کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
2
متاسفم براتون شما ها لياقت دكتر پاداش را نداريد بخاطر همين بي لياقتيتون هست كه شهر چرام هـيچ پيشرفتي نكرده است.
16 ساله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
0
1
واقعا براتون متاسفم.....این خاله زنک بازی ها چیه دیگه؟؟ بهتره درمورد مسایل مهم تر صحبت کنید...
باران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
0
2
حرفای آقای دکتر کاملا منطقی درست هست
هیچ خبرنگاری هم بدون هماهنگی قبلی و نصف شب برای مصاحبه تماس نمیگیره
به جای حاشیه سازی برای تنها دندان پزشک شهر دنبال حل بقیه مشکلات باشید
نام:
ایمیل:
* نظر: