به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۵۶۶۳
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
وی افزود: از جمله این راهکارها توانمندی و فعال‌تر شدن مراکز مشاوره خانواده و تمرکز بر روی شوراهای حل اختلاف است.
خبردنا:  معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، افزایش جمعیت را یکی از مهمترین عوامل رشد نرخ بیکاری در این استان دانست.

به‌گزارش " خبردنا" ، سیدمحمدکاظم نظری در نشست‌شورای راهبردی جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: جوانی جمعیت یک مزیت در استان است اما باید برای حل مشکلات قشر جوان تلاش و اقدام شود.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: معضل طلاق در یک دوره هفت ساله افزایش چشمگیری در استان داشته که این مسئله نگران کننده و کاهش آن نیازمند راهکارهای جدید است.

وی افزود: از جمله این راهکارها توانمندی و فعال‌تر شدن مراکز مشاوره خانواده و تمرکز بر روی شوراهای حل اختلاف است.

نظری گفت: در راستای افزایش نرخ موالید در استان کهگیلویه و بویداحمد مراکز ناباروری در دست احداث است و همچنین میزان مرگ و میر کودکان زیر یک سال و زیر پنج سال نیز در حال کاهش است.

وی افزود: برخی از مشکلات در زمینه جمعیت از دست استان کهگیلویه و بویراحمد خارج است و باید در سطح کشوری و ملی حل شود.

نظری گفت: بخشی از مهاجرت‌ها در استان اجتناب ناپذیربوده و به دلیل وجود برخی کمبودها و مشکلات است.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویداحمد افزود: باید برای افراد مهاجرت کننده در استان سیاست‌های اعمال شود که به جای حاشیه‌نشین شدن مولد باشند.

وی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های جمعیت از سوی مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: اولویت‌های که در این خصوص به استان اختصاص دارد تعیین، مصوب و با همکاری ادارات مربوطه اجرا شود.

نظری، دلیل افزایش نرخ بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد را افزایش جمعیت فعال دانست و یادآورشد: این معضل به دلیل کم‌کاری دستگاه‌های مربوطه نیست و نباید معضلاتی همچون طلاق و بیکاری از سوی رسانه‌های محلی سیاه‌نمایی شود بلکه انتظار می ‌رود اصحاب رسانه با ارائه راهکارهای عملی و اصولی گامی در راستای رفع این آسیب‌ها بردارند
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
مگر افزایش جمعیت قانون نیست شما بعنوان مسئولین اجرایی بعنوان کسانی که وظیفه دارید می بایست به قانون و مولف های ان که همون ایجاد کار و شرایط دیگه زتدگی برای متولین را فراهم بکنید نه اینکه به این قانون افزایش جمعیت پشت کرده و ان را عامل اصلی بیکاری بدانید عوامل بیکاری اقای نظری همون مسئولیت است که بجای انجام اون بعنوان وظیفه اون بنگاه سیاسی و منافع سیاسی بش نگاه می کنیم اینجوری که من از صحبت های شما متوجه میشوم باید برای رفع بی کاری از افزایش جمعیت جلوگیری کرد واقعا ادم نمی داند در این استان چی میگذرد بد بخت مردم که کم کاری و بی برنامه گی و بی تحرکی مسئولین بخاطر شرایط حساس کشور می بایست تحمل بکنند
عزیز سوزوکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
0
0
چه نظر اندیشمندانه ای .................خوش به حالمون !!!!!!!!!!!!!
عزیز سوزوکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
0
0
چه نظر اندیشمندانه ای .................خوش به حالمون !!!!!!!!!!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر: