به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۶۵۰۰
|
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
خبردنا - دکتر حسین طیب خواه : پس از شکوه و عظمت استقبال بی نظیر مردم شهرستان بهمئی از سفر دکتر احمدی نژاد و محبوبیت روزافزون و باورنکردنی ایشان دوباره آتش خشم و غضب سران و تشکیلات سیاسی شعله ور شده و چنان از این محبوبیت دکتر احمدی نژاد غضبناک شده اند که بدون در نظر گرفتن جایگاهی که دارند کورکورانه مطالبی را علیه خادم ملت بیان و برخی از آنها متاسفانه به شور و شعور مردم بهمئی توهین نمودند.

بر هر انسان منصفی روشن است که اشتراکات و وحدت کامل جناح ها و تشکیلات حزبی در برابر اراده مردم،اعم از سران اصولگرا و اصلاحات و جبهه پایداری و نیز موضع گیری های کاملا همسو و هماهنگ برخی ائمه جمعه ها و فرمانداران و اطلاعات سپاه در کارشکنی و اختلال در سفر دکتر احمدی نژاد نه تنها رضایت حضرت حق و ولایتمداری در آن دیده نشده بلکه فقط صرفا چیزی جز منافع مشترک حزبی و جناحی در قدرت طلبی و مهندسی انتخابات ۱۴۰۰ نبوده و نیست.

در چند وقت اخیر که زمزمه حضور آن مرد عدالتخواه و مردمی در استان و شهرستان شنیده شده اشتیاق و هیاهوی عجیبی میان توده مردمی بوجود آمده که وصفش در روز استقبال،حتی از نگاه لنز دوربین ها الکن و ناقص مانده است.(تخمین زده شده بیش از ۲۰ هزار نفر از مردم بهمئی حضور داشتند)

و هر چه این اشتیاق و شور مردمی بیشتر بود به همان اندازه شدت غضب و تخریب هدفدار سیاسیون استان به ویژه برخی نمایندگان کنونی و نماینده سابق بویر احمد(که حیات سیاسی خود را مدیون احمدی نژاد هست) در اظهاراتی نابخردانه که بوی تعصب کورکورانه جناحی داشت و دارد خادم ملت و مردم را مورد خطاب دیدگاههای کوته فکرانه سیاسی خویش قرار دادند.

به عنوان مثال:

غلامرضا تاجگردون(نماینده همه فن حریف اصلاح طلب،اصول گرا و ولایتمدار) در اظهار نظری عجیب بدون هیچ گونه پشتوانه فکری،دکتر احمدی نژاد را با رضا پهلوی مقایسه کرد.

محمدعلی وکیلی نماینده اصلاح طلب رادیکال که تمامی هم و غمش حمایت از این دولت بی تدبیر هست و با کمک همین حمایت های ایشان و دوستانشان کار به جایی رسید که تحریم پوشک شدیم حالا در کمال بی ادبی حکم اعدام خادم ملت را صادر می کند.

و ستار هدایتخواه (نماینده سابق اصولگرا و جبهه پایداری که خود را استاد اخلاق می داند)
با کمال وقاحت در اظهار نظری بدون تامل احمدی نژاد را رجوی و مردم بهمئی را با منافقان قیاس نموده است.

متاسفانه اینگونه اظهارات نسنجیده سیاسی از نمایندگان کنونی و سابق نیز کاملا هماهنگ با سایر نهادهای اجرایی و نظارتی در کارشکنی های گسترده در سخنرانی دکتر احمدی نژاد در بهمئی همسو شده بود.

به گونه ای که برخی ائمه جمعه ها و شورای تامین استان و شهرستان به صورت کاملا غیر قانونی خواستار لغو مراسم سخنرانی و حتی در صدد ایجاد تنش بوده اند.اما غافل از این که اراده خدا بالاتر از همه اراده هاست.(یدالله فوق ایدیهم).

و اراده خدا در اراده مردم تجلی می یابد که هیچ قدرتی را یارای مقابله با آن نخواهد بود و این بود که به لطف خدا تمام امورات به طرز عجیبی سامان می گرفت.همانطور که روح قدسی حضرت روح الله که اراده و خواست خدا بود بر تمامی  قدرت های پوشالی شهنشاه آریامهر غلبه پیدا کرد و نه قدرت های استکباری و نه تشکیلات سیستماتیک حزبی و جناحی و نه ارتش و ساواک نتوانستند در برابر اراده قدسی مردم،با رهبری حضرت روح الله تداوم یابد.

حب و عشق احمدی نژاد که در عمل منویات انقلاب و رهبری معظم را در خدمتگزاری به منصه بروز و ظهور رسانده در جان و دل مردمان قدرشناس ایران زمین نهادینه شده است.

احمدی نژاد همان است که از اول بود.همانطور که رهبری عزیز فرمودند:

(خدا کمکتان کند بتوانید پا به پای احمدی نژاد بدوید)

و نیز فرمودند:

(احمدی نژاد شعارهای انقلاب را روی دست گرفت و دوباره انقلاب را به ریل اصلی خود برگرداند)
و لذا این شمائید که از دویدن در کنار احمدی نژاد جهت احیای آرمانهای انقلاب عقب افتادید.

اما بر خلاف اوهام و غروری که در ولایتمداری سر می دهید فقط از ولایت شعار آن را بلد هستید.

احمدی نژاد در پرتو همین ولایت و به نفس مبارک وجود مقدس امام زمان و با شناخت دقیق منویات ولایت فقیه در عمل روز به روز زنده تر و پاینده تر می شود.(این خاصیت ولایتمداری حقیقی هست)

پیشنهاد می کنم کسانی که این همه سابقه دارند و دم از اخلاق و سیاست می زنند یکبار دیگر این شعر سعدی را اگر از بر نیستند دوباره حفظ نمایند:

سعدیا مرد نکو نام نمیرد هرگز ... مرده آن است که نامش به نکویی نبرند

و توصیه می کنم:

 کینه و غضب بر مبنای منافع حزبی نداشته باشید و از آن عده نباشید که احمدی نژاد را همچون استخوانی در گلو خطاب کردند و همین استخوان در گلو باعث خفگی شان شده است.

به خاطر مردم تا دیر نشده برگردید و گرنه شما هم جزو مصادیق این آیه خواهید بود:

"موتوا بغیظکم،ان الله علیم بذات الصدور"
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
احسنت
ولایتمدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
درود خدا بر دکتر طیبی خواه
احسنت بر این قلم رسا
برادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
پس باتوجه به فرمایش دکتر طیبی خواه نتیجه میگیریم هرآنچه در مورد مهندسی انتخابات ۸۸ و جعل آرای مردم گفته شد درست بوده !!
یاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
علوم قرآن چه ربطی و سیاست داره. مگه دنبال ریاست یا معاون دانشگاهی. متاسفانه از بیسوادی مردم سو استفاده می کنید.شما برو راحت بخواب دیگه از این خبرا دیگه نیست که تو مسئولی بشی
36
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
متن بی سوادی
عدالت
|
United States
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
وحدت اصلاح طلبان و اصول گرایان در زدن احمدی نژاد در واقع سوداگری برای قدرت هست.گل فرمودید.
نام:
ایمیل:
* نظر: