به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۶۸۸۹
|
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶
وی بیان داشت: براساس سرشماری سال ۹۵شهرستان چرام با۹۲و۶دهم درصد میزان باسوادی رتبه سوم استان به لحاظ سواد در گروه سنی ۱۰تا۴۹سال استان را دارد.
خبردنا : بخشدار چرام گفت: براساس مصوبه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان چرام تخفیف ۳۰ درصدی عوارض شهرداری به بی سوادانی که در سال جاری در کلاسهای سوادآموزی شرکت کرده و قبول شوند، ارائه می شود.

"الیاس افسردیر" اظهار داشت: ارائه تسهیلات قرض الحسنه و پاداش از سوی بهزیستی، تخفیف ویژه دندانپزشکی از سوی شبکه بهداشت ودرمان، ارائه تسهیلات کم بهره از سوی جهاد کشاورزی و شرکت سوادآموزان برگزیده در اردوی مشهد مقدس از سوی دهیاران از دیگر مشوقهای امر سوادآموزی در چرام است.

وی بیان داشت: براساس سرشماری سال  ۹۵شهرستان چرام با۹۲و۶دهم درصد میزان باسوادی رتبه سوم استان به لحاظ سواد در گروه سنی ۱۰تا۴۹سال استان را دارد.

افسردیر با بیان اینکه یکهزار و ۶۱۲بی سواد در این شهرستان وجود دارد، گفت: از این تعداد یکهزار و۲۳۵ نفر زن و بقیه مرد هستند.

وی یادآور شد: سال جاری برای نخستین بار مرکز یادگیری محلی سوادآموزی در شهرستان چرام راه اندازی و علاوه برآموزش سواد، مهارتهای زندگی، مهارتهای اجتماعی و حقوق شهروندی نیز به سوادآموزان ارائه می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: