به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۷۶۶۳
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
خبردنا: معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اینکه حال عمومی دانشجویی که در قسمت مراقبت‌های ویژه ( آی. سی. یو) بیمارستان امام سجاد(ع) بستری بود، رضایت بخش است، گفت: این بیمار از آی.سی. یو به بخش منتقل شده است

به گزارش "خبردنا"، دکتر جمشید محمدی با بیان این خبر افزود: با بهبودی حال عمومی و هوشیاری این دانشجو و با تصمیم کادر پزشکی، این بیمار از  قسمت مراقبت‌های ویژه به بخش منتقل شده است و هم اکنون اوضاع این بیمار مطلوب گزارش شده است .

وی با اشاره به ترخیص دو دانشجوی بستری شده در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی گفت: این دو بیمار هفته گذشته از بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج مرخص شدند .

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در خصوص ضریب هوشیاری دانشجوی بستری شده در بیمارستان امام سجاد(ع)خاطرنشان کرد: حال عمومی دانشجویی که به بخش منتقل شده است، رو به بهبودی است و وضعیت ضریب هوشیاری بیمار بالای ده گزارش شده است .

محمدی در پاسخ به این سؤال که آیا تصمیم‌گیری‌های انضباطی در خصوص این دانشجویان از سوی مسئولان اتخاذ شده یا خیر؟ خاطرنشان کرد: هنوز در این خصوص تصمیم نگرفته ایم و منتظر بهبودی کامل دانشجوی بستری شده در بیمارستان هستیم. اولویت اصلی ما در حال حاضر سلامتی کامل دانشجویان است و بعد از آن در خصوص مسائل انضباطی تصمیم‌گیری‌های لازم انجام می‌شود. هر چند خانواده‌های این دانشجویان با مراجعه به دانشگاه درصدد خواستار رفع این مشکل هستند و انتظار دارند دانشگاه در خصوص فرزندانشان تصمیمات ملایم‌تری داشته باشند .

وی با بیان اینکه خوشبختانه این بیمار از وضعیت کما خارج شده است، اضافه کرد: قوه شناسایی وادارک این بیمار به خوبی فعال است و بیمار به راحتی می‌تواند به محرک‌های بیرونی پاسخ دهد اما فعلا در بخش بستری است و دیالیز روی این بیمار انجام نخواهد شد .

به گزارش"خبردنا"، جمعه ۶ مهرماه سه نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به دلیل مصرف مشروبات الکلی دچار مسمومیت و اختلال در وضعیت جسمانی قرار گرفتند که این افراد در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج بستری شدند که بعد از گذشت یک هفته دو دانشجو بهبود یافته از بیمارستان مرخص شدند و یک دانشجو هم اکنون در بیمارستان بستری است.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
0
آشغال نباشه بوی تعفن هم نداره
برادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
0
دانشگاه که خط مقدم و پیشرو در انجام کار فرهنگی هست، موظف هست برای این جوانان مومن و انقلابی الکل استاندارد و با کیفیت تهیه نماید و جوانان که سرمایه اصلی این کشورند را از هرگونه آسیب و بلایی مصون نگه دارد
نام:
ایمیل:
* نظر: