به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۷۸۹۹
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
مردم قضاوت میکنند که نقشه دشمن فرضی، و توطیه های استکبار بیشتر به این کشور آسیب زد؟یا عملکردبرخی مسولین و صاحب منصبان؟ کی در براندازی این نظام موفق ترعملکرد؟دشمن برون مرزی یا کسانی که از پلکان مردم بالا رفتند!! با خوش خدمتی به استکبار جهانی و مدیریت ناکار آمد و سلب اعتماد عمومی در فروپاشی این نظام گویی سبقت را از دشمن برون مرزی ربودند!
خبردنا: چه کسانی در پی  براندازی جمهوری اسلامی هستند ؟( چه عواملی باعث فروپاشی حکومت‌ها میشود)  پاسخ به این سوال از دو زاویه قابل بررسی است:

*  نقش استکبارجهانی آمریکا، و عوامل منطقه ای(اسراییل، ال سعود، منافقین، تروریست‌های اجاره ای)

*نقش عوامل داخلی و عملکرد مدیران سطوح عالی نظام

در طول تاریخ همواره رژیمهای استکباری و طاغوت در صدد استعمار ملتها بودند.هر دولت و ملتی در آزادی و استقلال بود با دسیسه های گوناگون در پی سرنگونی آن بر آمدند. استکبار همواره خودرا قیم ملتها می داند.فلذا  هرملت و دولتی منافع استکبار را به خطر اندازد.تاوان آن را میپردازد !!

استقرار  جمهوری اسلامی با رهبری خمینی کبیر و اراده جمعی  مردم ایران  بزرگترین رخداد قرن نوزدهم نام گرفت و با مشی استکبار ستیزی پوزه طاغوت را به خاک مذلت کشاند. دشمن متخاصم در اراده جمعی علیه نظام اسلامی با همه امکانات بسیج شد و از همه گزینه های ممکن برای براندازی،انقلاب اسلامی تلاش  کرد. ولی بامقاومت،فداکاری مردم ایران و صلابت ابراهیمی خمینی کبیر ودر امتداد آن تدبیرهوشمندانه مقام معظم رهبری  نقشه های استکبار و عوامل اقماری او منجر به شکست،وعظمت جمهوری اسلامی در جهان عیان تر گشت.

ملت ایران در طی چهل سال گذشته با اتکا به درون نه تنها تسلیم دشمن نشد که پیشرفتهای چشم گیری را بدست آورد.دشمنی استکبار باعث  انسجام ملی، رشد وارتقاء شاخصهای توسعه در کشور شد.

اگر چه استکبار جهانی آسیبهای بزرگی  به مردم ایران وارد کرد که فراموش شدنی نیست ولی  مردم نجیب ایران اسلامی با مقاومت خود همه نقشه ها را خنثی و با هوشمندی تمام مانع نفوذ دشمن شدند.در نتیجه دشمنی آمریکا و ازنابش توفیقات چندانی نداشت!! 

ذهن خوانندگان این نگارش بلافاصله توجه به مشکلات امروز مردم ایران است و سوالشان این است که از هم گسیختگی وضع اقتصادی، مدیریتی، دیپلماسی،اختلاسها ،اشرافیت  و..ناشی از چیست؟

مشکلات امروز  مردم ایران  را نباید تحت عنوان دشمن هراسی به بیرون از مرزها حواله داد!معمولا مسئولین و تحلیل گران داخلی معتقدندایران هراسی در منطقه کار آمریکا و صهیونیسم است! این مسئله نباید باعث شود که مسولین ایران برای  فرار از پاسخگوی در برابر  مشکلات مردم، آمریکا هراسی کنند! این معادله هیچ سنخیتی با هم ندارد زیرا ملت ما آمریکا را شناختند و چهل سال در برابر همه توطیه های آمریکا ایستادند!

نمیتوان با شعار وفریبکاری سرآنها کلاه گذاشت!ایران کشوری است که ظاهرا ده در صد منابع دنیا را دارد، چرا وضع اقتصادی و ،معیشت مردم اینگونه باشد! مگه نه این است که در چهل سال گذشته دست استکبار از منابع و ذخایر ایران کوتاه شد؟  پس این منابع چه شد؟ در دست کیست؟اگر چه همه کسانی که در چهل سال گذشته مسولیت داشتند خدماتی انجام دادند و کاستی های هم در کار بود. اما مشکلات مردم روز به روز انباشت تر و تبعیض طبقاتی، اشرافیت، اختلاس چاق تر میشود؟ سوال این است که چند در صد مسولین مملکتی مانند دهه اول انقلاب، مردمی و همراه مردم و هم سطح مردم زندگی میکنند؟ واگذاریهای اصل 44،تجارت خارجی،واردات و صادرات،  ویلاهای ساواکیها،در دست کیست؟ترویج اشرافیت  ،تابعیت دوگانه،تحصیلات خارج از کشور، سهام بانکهای خارجی،و داخلی، وامهای آنچنانی، همکاری با سرویسهای جاسوسی بدست کی انجام گرفت؟در برخورد با مفسدان اقتصادی چند نفر از کله گنده ها و صاحب منصبان گرفتار شدند؟ البته مردم متوجه شدند که بخش زیادی از مسولین در اشرافیت تمام زندگی میکنند و با مردم فاصله ها دارند.

بلاخره  روزی همه پرده ها کنار میرود و آنوقت معلوم میشود صاحب منصبان حکومتی مالک بخش عظیمی از سرمایه کشور هستند!!

چرا اشرافیت امروز فرعون، قارون،کاخ نشینان مداین،کاخ نشینان سبز معاویه یادشان  رفت!!آیا یادتان رفت چهل سال پیش به جای شما کسانی حکومت میکردند که در فروپاشی نظام سلطه شاهنشاهی همه چیز خود زمین نهادند و پا با فرار گذاشتند!!ترس ندارید که ممکن روزگاری این سرنوشت به شما هم برسد!!

مردم  قضاوت میکنند که نقشه دشمن فرضی، و توطیه های استکبار بیشتر به این کشور آسیب زد؟یا عملکردبرخی مسولین و صاحب منصبان؟ کی در براندازی این نظام موفق ترعملکرد؟دشمن برون مرزی یا کسانی که از پلکان مردم بالا رفتند!! با خوش خدمتی به استکبار جهانی و مدیریت ناکار آمد و سلب اعتماد عمومی در فروپاشی این نظام گویی سبقت را از دشمن برون مرزی ربودند!

اعتماد مردم که  بالاترین سرمایه این مملکت میباشدرا به بازی گرفتند. در یک حساب سرانگشتی و توجه دقیق به نتیجه می‌رسیم که مردم را در مقابل دشمن قسم خورده و استکباری موفق و دشمن را مایوس کردند!!

آنچه امروز این مردم میکشند از ضعف مدیریت نا کارآمد کسانی است که عمل آنها در راستای براندازی و استحاله  این نظام است! قطعا مردم  در مقابل این گروه  واکنش مناسب را در زمان لازم نشان میدهند.

حمدالله مبشری
  مدیرکل اسبق سیاسی و انتخابات کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار سابق بهمئی
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
0
0
آقای مبشری بنده یکی از همین مردم هستم این چه رسمی در جمهوری اسلامی هست که همه خود را وکیل تام الاختیار مردم ستمدیده میدانند و در افاضات و یاوه گویی های خود از طرف مردم سخن میگویند?
والله عین اعوجاج هست این شیوه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
0
0
درود بر استاد مبشری که حقیقتا واقعیات را شفاف میگوید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
0
0
درود بر استاد مبشری که حقیقتا واقعیات را شفاف میگوید
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
اعوجاجش ده چنه انو.انگار ازحقیقت بر اشفتی مگر انچه گفت حقیقت جامعه امروز ما نیست ؟پس چرا برا شفتی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
مطالب عنوانی حقایقی ملموس و عینی از شرایط موجود است اگر قرار است کامت بگذاریم باید رأیت ادب نموده وعلمی نقد کنیم نه مرجوفات و مهملات بنویسیم.
برم الوون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
برادری که نوشتی اعوجاج به جای کلمات سلمبه و قلمبه یک گشتی توی استان خصوصا روستاهای بهمیی و دیشموک و لنده و قلعه رییسی و کل کهگیلویه و زیلایی و کل بویراحمد و روستاهای اطراف چرام و......بزن تا ببینی اوضاع معیشت و زندگی و در اصل مردگی مردم چطوره مردم حامیان اصلی انقلاب و نظام و اسلام میباشند و در سالهای جنگ و تا کنون عملا ثابت کردند ولی مرفهین بی درد و مسولین اقتصادی کشور که یکیش نماینده گچساران است دارن مولتی میلیاردر میشوند اگه باورت نمی شه بیا گچساران و خانه ها باغ ها و زمین های چند هکتاری و سهام شرکت ها و پیمانکاران بزرگ و خریدن میلیلردی سکه و را عملا با چشم خودت ببین و بر کناری یکی یکی نیروهای کهگیلویه را که دیگه نمیتونی انکار کنی
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
0
آقای مبشری درود برشما درست فرمودی امروز مردم گرسنه وبیکار در شهرستان شما باید چکار کنند راهکار چیست از مسئولین بالا دستی تقاضای همدردی شود والی کار ازهمکاری هم گذشت هی میگویند بسته حمایتی که این حرفا از پوک هم سخت تر است مردم امروز تو خرید کالاهای اساسی ماندند ودولت اگر چهار ریال حقوق هم بدهد مستقیم بابت مصرف آب ،برق وگاز از جیب مردم می کشش بیرون
مبارز سیاسی
|
United Kingdom
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
0
مرد عمل فقط مبشری مرد خستگی ناپذیر سیاسی استان و منطقه درود بر شجاعتت
نام:
ایمیل:
* نظر: