به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۷۹۸۳
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
خبردنا: چهل و یکمین نشست شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش "خبردنا" ، در بخش پایانی این نشست عملکرد اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد که توسط اتاق بازرگانی استان مورد بررسی قرار گرفته بود ارائه شد.

نکته جالب گزارش ارائه شده این بود که در اکثریت آمارها و شاخصهای بررسی شده توسط اتاق بازرگانی ، استان کهگیلویه و بویراحمد در رتبه آخر کشور قرار داشت.

در این گزارش رتبه استان کهگیلویه و بویراحمد جز در یک مورد در تمامی موارد در انتهای جدول استانهای کشور قرار گرفته بود که سبب تعجب حاضرین و شخص استاندار شد.

در پایان ارائه عملکرد سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان توسط اتاق بازرگانی ، استاندار از محمود باقری مدیرکل این سازمان خواست علل چرائی این رتبه های نجومی را بری حضار و خبرنگاران توضیح داده و آنها را قانع نماید.

باقری با بیان اینکه در مدت زمان کوتاه قادر به پاسخگویی به سوالات مطرح شده نیست از استاندار خواست در مدت زمانی 45 دقیقه ای به شبهات پاسخ دهد که با مخالفت استاندار مواجه شد.

احمدی استاندار از مدیرکل میراث فرهنگی استان خواست تنها در مدت پنج دقیقه توضیحات خود را ارائه داده و از عملکرد خود دفاع نماید.

مدیرکل میراث فرهنگی استان در ادامه توضیحاتی در خصوص رتبه های نامناسب استان در کشور و دلایل آنها بصورت دست و پا شکسته بیان کرد اما این توضیحات نتوانست استاندار استان را قانع کند.

استاندار در پایان با انتقاد شدید از عملکرد سازمان میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد از مدیر این سازمان خواست ضمن ارائه گزارش کامل از عملکرد خود تلاش خود را برای ارتقاء رتبه استان در این زمینه ها بیشتر کند.

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گز گزو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
0
اکثر کارکنان میراث فرهنگی فقط دنبال عشق و حال خودشون هستن بنده سه سال پیش به هزار زحمت و هزینه دنبال طرح بوم گردشی بودم ولی امان از کارشکنی این عزیزان خاصه معاون ایشان جناب قبادی ....با هزار اکراه و زرو جواب میداد انگار اداره ملک مشاء پدرش بود ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
0
لابد استاندار میخواد مدیر کلی از باشت یا شهر خودش بیاره
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
0
جناب مدیرکل میراث فقط تو فکر یه جشنواره فزرتی که هرساله عده ای خاص با رانت برگزار میکنن(نصف نصف) هست ولا غیر. حواسش به بقیه شاخصها نیست.
کارشناس ارزیاب
|
Netherlands
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
0
0
زیاد به خودتون فشار نیارین.ممکنه شیر تون خشک بشه‌.اداره کل میراث تو حوزه گردشگری و شاخص های اختصاصی از ۱۰۰ نمره ۱۰۰ گرفته.بنابراین فزرتی اون کسی است که سواد این اعدا د و ارقام را نداره.برادری که نوشتی فزرتی ..چون دستت از چپاول بیت المال کوتاه شده زیاد نگران نباش چون ممکنه سکته بزنی ومخارج دوا و دارو هم بالاست.
نام:
ایمیل:
* نظر: