به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۷۹۹۹
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس با تاکید براینکه مدیران بعنوان رهبران یک دستگاه اجرایی باید از قدرت ریسک پذیری بالایی برخوردار باشند، اظهار داشت: اگر به خاطر مردم زندان بروم پشیمان نیستم.
به گزارش خبردنا از یاسوج، غلام محمد زارعی در آئین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن سازمان برنامه و بودجه گفت: مدیر موفق باید ریسک پذیر باشد و اگر ریسک پذیر نباشد موفق نخواهد بود.

وی با بیان اینکه بارها گفته ام اگر به خاطر مردم و خدمت به مردم زندان هم بروم پشیمان نیستم، خاطرنشان کرد: این زندان رفتن چون برای مردم و تلاش برای بهبود زندگی مردم ناراحتی ندارد و البته این آرمان ما است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد:‌ آنها رفتند و جان شان را در طبق اخلاص گذاشتند و از همه هستی خود عبور کردند و برای پایداری این کشور و ماندگاری این انقلاب جان خود را دادند.

زارعی افزود:‌ ما باید حالا برای این مردم هم آبرو بدهیم و هم جان و از مجموعه بنیاد مسکن که در این سختی‌ها کارکردند و تلاش کردند، تشکر می کنم.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها در حوزه انتخابیه، ادامه داد: شعار بنده در انتخابات مهاجرت معکوس بود یعنی مهاجرت از حاشیه شهرها به روستاها برای تولید و اشتغال.

وی گفت:‌ خوشبخت هستم که آمارها الان از مهاجرت معکوس از شهرهای بویراحمد به روستاها این را نشان می دهد و مهاجرت معکوس در حال انجام است.

زارعی با بیان اینکه اکنون مسافت 2 ساعت گذشته با سختی‌های خود در بخش لوداب به 45 دقیقه رسیده و خیلی ها به روستاهای خود برگشتند و الان دارند کار می‌کنند و زندگی خود را احیا می‌کنند، اظهار داشت:‌ همه باید کمک کنیم که بسترهای بازگشت به روستاها بخوبی انجام شود زیرا که راه بازگشت مهاجرت ها عمران و آبادانی روستاها است.

وی افزود:‌ در سال‌جاری زلزله ای که در شهر یاسوج و شهرستان بویراحمد اتفاق افتاد دولت اعتبارات خوبی را به شهر یاسوج و روستاهای زلزله زده بویراحمد داد اما از بنیاد مسکن می‌خواهیم که مجموعه ای را متمرکز کرده تا برای بازسازی، نوسازی و استحکام بخشی بافت های فرسوده سریعتر استفاده کرده و شرایط بهتری را مناطق زلزله زده داشته باشیم.

در پایان این آئین حسین جنتی بعنوان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد./

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
0
احسنت به شمابرادر
نام:
ایمیل:
* نظر: