به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۰۱۶
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹
وی،گفت: تجهیزات اورژانس با پیگیری همکاران بارگیری و تا هفته آینده تأمین خواهد شد.
خبردنا: امین بابویی معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  از پروژه اورژانس دهدشت بازدید کرد.

به گزارش "خبردنا"، معاون توسعه و مدیریت منابع علوم پزشکی یاسوج در بازدید از پروژه اورژانس 70 تختخوابی دهدشت این واحد درمانی را معتبرترین اورژانس جنوب کشور خواند.

امین بابویی، در این بازدید،ضمن قدردانی از پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان در مجلس، پیشرفت فیزیکی این پروژه را خوب دانست و اظهار داشت: نسبت به بازدید گذشته از پیشرفت قابل توجهی برخوردار است.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی گفت: اورژانس دهدشت به عنوان انقلاب درمانی در این شهرستان برای مسؤولان دانشگاه مهم است که به زودی افتتاح خواهد شد.

بابویی، تصریح کرد: به لحاظ استاندارد اورژانس دهدشت یکی از معتبرترین اورژانس‌های جنوب کشور است، 70 تخت مصوب دارد و باید نهایت تلاش را داشته باشیم که در سفر قریب‌الوقوع وزیر بهداشت به بهره‌برداری برسد.

وی،گفت: تجهیزات اورژانس با پیگیری همکاران بارگیری و تا هفته آینده تأمین خواهد شد.

بابویی با اشاره به بازدید از بیمارستان باشت، اظهار داشت: در صدد هستیم بیمارستان یاسوج،بیمارستان باشت، کلینیک درمانی یاسوج و اورژانس دهدشت در سفر وزیر بهداشت و درمان افتتاح شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همه جای کهگیلویه سرای من است
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
سلام و درود و خدا قوت خدمت سردار سازندگی کهگیلویه بزرگ هاشمی پور عزیز خدا همین طور که با این اوژانس بزرگ و بقیه کارها و سازندگی هایت سلامت مردم را تامین میکنید سلامتی و موفقیت و عزت و سربلندیت را تامین کند دعای خیر همه مردم این خطه قدر شناس پشت سرت هست
نام:
ایمیل:
* نظر: