به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۰۷۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
در نشست فعالان اقتصادی حوزه فنی و مهندسی عنوان شد:
مدنی‌فر خواستار برگزاری یک نشست تعاملی با مجموعه تامین اجتماعی با هدف تسریع در رفع مشکلات موجود شد.
خبردنا: مشاور فنی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دولت به صورت تلویحی انتقاد کرد و گفت: پیمانکاران در هیچ دوره‌ای به این اندازه مشکل نداشتند.

به گزارش "خبردنا"، آرش مدنی‌فر امروز در نشست فعالان اقتصادی حوزه فنی و مهندسی کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل تامین اجتماعی در سالن جلسات اتاق بازرگانی اظهار داشت: در هیچ دوره‌ای همچون سال‌های اخیر پیمانکاران با دولت و تامین اجتماعی تعامل نداشتند و برعکس در هیچ دوره‌ای به این اندازه مشکل نداشتند.

وی عنوان کرد: فعالان صنعت احداث مشکلاتی شامل بانکی، مالیاتی، بیمه، مشکلات صنفی، عدم وصول مطالبات از دولت و دستگاه‌های اجرایی دارند که انتظار می‌رود در این زمینه دولت تدبیری کرده و به خواسته این بخش موثر در اشتغال کشور توجه کند.

مدنی‌فر با تاکید بر اینکه در بحث عدم پذیرش لیست بیمه اعضای هیئت مدیره شرکت‌ها مشکل داریم، ابراز کرد: اینکه برخی می‌گویند 80 درصد لیست بیمه شرکت‌ها غیر واقعی بوده صحت ندارد و البته این امکان وجود دارد پیمانکاری یک یا چند نفر از بستگان و یا دوستان خود را به صورت غیر واقعی بیمه کند.

مشاور فنی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دولت بدهی‌هایش با پیمانکاران را با اسناد خزانه تسویه می‌کند که این مسئله برای پیمانکاران رضایت بخش نیست زیرا متضرر می‌شوند.

مدنی‌فر خواستار برگزاری یک نشست تعاملی با مجموعه تامین اجتماعی با هدف تسریع در رفع مشکلات موجود شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: