به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۳۹۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
خبردنا: فعال سیاسی اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ تاکید کرد تاکنون طیف منتسب به وی به هیچ عنوان فرد خاصی را برای نامزدی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه اتخابیه معرفی نکرده و به هیچ عنوان نشستی در این ارتباط نیز برگزار نشده است.

محمود منطقیان در گفت و گو با "خبردنا" در پاسخ به این سوال که آیا جریان اصلاحات در کهگیلویه بزرگ فرد خاصی را برای نامزد انتخابات پیش رو معرفی کرده است یا خیر؟

وی اظهارداشت:‌ تا جایی که بنده اطلاعی دارم در کهگیلویه بزرگ(البته طیف ما) هیچ تصمیمی در مورد انتخابات آینده گرفته نشده است.

وی با بیان اینکه هنوز شاید زود باشد برای تصمیم گیری در این ارتباط و نیاز به مطالعه، همفکری دارد که هنوز انجام نشده است، خاطرنشان کرد: بنظر ما هنوز دیر نشده است و البته هنوز هیچ کاندیدایی برای ما هم مشخص نیست.

این فعال سیاسی اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است طیف شما در انتخابات امسال نامزد خاصی نداشته باشد؟ هم تصریح کرد:‌احتمال اینکه نامزدی از سوی طیف ما  معرفی نشود هم وجود دارد و البته به تصمیم دوستان هم بستگی دارد و من هم عضو کوچکی از این مجموعه هستم.

منطقیان در پاسخ به این سوال که آیا امکان اتحاد بین ۲ طیق منطقیان و لاهوتی در کهگیلویه بزرگ وجود دارد؟ یادآورشد:‌ اتحاد اصلاح طلبان در کهگیلویه بزرگ بستگی به رفتار ۲ طیف دارد و البته در ارتباط با این سوال باید بگویم که هم امکان دارد هم امکان ندارد.

وی تاکیدکرد که موافق وحدت بین ۲ طیف اصلاحات در آن حوزه انتخابیه است و برای این وحدت باید با دوستان همفکری و گفت و گو بکند.

این نامزد انتخابات مجالس ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ گفت: ما آماده برای گفت و گو با طیف آقای لاهوتی هستیم و برای معرفی نامزد نهایی این جریان برای انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی باید خودمان یعنی دوطیف سیاسی به نتیجه برسیم.

منطقیان گفت: تمایل برای برقراری نشست های اتحاد بین طیف ها باید ۲ سویه بوده و جریان آقای لاهوتی هم باید تمایل نشان دهد و هنوز تمایلی از سوی دیگر دوستان ( طیف لاهوتی) به گوش ما نرسیده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از آقای کامرانی نامزد طیف لاهوتی در انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی این بار حمایت می کنید؟ هم اظهارداشت:‌ حمایت از آقای کامرانی و هر فرد دیگری باید از درون جمع بیرون بیاید.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در کهگیلویه بزرگ در پاسخ به این سوال که آیا ” اصلاح طلبان مرکزنشین” می توانند برای اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ نسخه پیچیده و تعیین تکلیف کنند؟ هم ادامه داد: مرکزنشینان اصلاح طلب نمی توانند تعیین تکلیف کنند اما می توانند راه حل نشان دهند و همکاری کنند.

منطقیان مبنای خود در معرفی نامزد نهایی اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ را ” قومیت ” نداسنت و یادآورشد:‌ مبنای ما در معرفی افراد شایستگی آنان و استقبال مردمی است.

وی گفت:‌ پیروزی اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم شورای اسلامی بستگی به شرایط زمانی خود دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: