به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۷۶۰
|
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹
احمدی اظهارکرد: دشمن با تمام توان مقابل ما ایستاده و دنبال کم کردن تاب آوری ماست که مردم باید حواسشان را جمع کنند

خبردنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از روابط عمومی های دستگاههای اجرائی استان گفت: روابط عمومی ها ویترین ارتباط بین مدیران و دستگاههای اجرایی با مردم هستند که می تواند در برجسته کردن خدمات نظام و دولت موثر باشند.

به گزارش "خبردنا"؛ علی محمد احمدی در نشست با مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی، سازمانها و نهادها با حضور دکتر متقیان، مدیرعامل خبرگزاری ایسنا افزود: روابط عمومی ها پل ارتباطی بین دستگاههای اجرایی دولت و مردم هستند. ماموریت روابط عمومی های دستگاهها در هر بازه زمانی حساسیت خودش را دارد.

وی اظهارکرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی نظام سلطه تلاش کرده که به راههای مختلف مسیر خدمت رسانی به مردم را محدود کند و با حربه های مختلف و هژمونی رسانه ای که در دنیا در اختیار دارد یک راهبرد را دنبال کند تا خدمات نظام اسلامی را کوچک و اندک منتقل کند و کاستی ها و کمبودها را بزرگنمایی کند.خدمت رسانی به مردم را ناقص و محدود جلوه دهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امروز تکثر رسانه ای را در عرصه خبر داریم اما باید هوشیار باشید که وجود این تکثر هیچگاه مانع ماموریت ما نیست. ساختاری که در دستگاههای اجرایی وجود دارد اینست که روابط عمومی ویترین ارتباط بین مدیران و دستگاههای اجرایی با مردم هستند که می تواند در برجسته کردن خدمات نظام و دولت موثر باشند.

احمدی تصریح کرد: روابط عمومی وظیفه دارد که بعنوان پل ارتباطی مدیران و دستگاهها با مردم و کارکنان، خدمات نظام و دولت را منعکس کند و مطالبات، نیاز ها و خواسته های مردم را به دستگاه اجرایی منتقل کند تا مدیر بداند که چه کارهایی انجام داده و چه کارهایی باید انجام دهد.

وی ادامه داد: در این مقطع زمانی بیشتر از این نیاز داریم که روابط عمومی دستگاه‌ها و رسانه ها با مردم ارتباط داشته باشند و خدمات نظام را به مردم منعکس کنند و خواسته های مردم را به مدیران انتقال دهند تا همراهی مردم با مسئولان تقویت شود. روابط عمومی می تواند در تکریم مردم نقش ایفا کند و مردم را از سرگردانی در طبقات پرهیز داریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در این برهه زمانی که شرایط کشور با ابرقدرتها و آمریکا بعنوان مظهر سلطه جهانی خاص است روابط عمومی ها می توانند نقش بسزایی داشته باشد.

احمدی بیان کرد: موضوع امروز ما با نظام سلطه جنگ نیست، هم توان ما را می دانند و هم ما در واقع توان دشمن را می دانیم و وارد جنگ با ما نمی شود، همواره در طول چند دهه گذشته آماده هستیم اما جنگ نظامی نخواهد شد بلکه جنگ اقتصادی و در پی آن جنگ اراده ها قطعی است. در این زمان که دشمن دنبال سست کردن اراده مردم است باید سعی کنیم تاب آوری مردم را افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: دشمن در حال استفاده از همه حربه ها برای ضعیف کردن تاب آوری مردم ماست و جنگ روانی ایجاد می کند و انبارهای پُر ما را خالی نشان می دهد. ما ملتی بزرگ و وارث تمدن بزرگی هستیم و استقلمت خود را در هشت سال دفاع مقدس نشان دادیم و بیدی نیستیم که با این بادها بلرزیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: دشمن با تمام توان مقابل ما ایستاده و دنبال کم کردن تاب آوری ماست که مردم باید حواسشان را جمع کنند پس روابط عمومی ها باید بعنوان چشم، گوش و زبان دستگاهها با مردم ارتباط داشته باشند و اگر محله ای آب ندارد، نیاز به خدمات دارند و یا شایعه ای شده کمک کنند تا رفع شوند.

احمدی با اشاره به انتخابات امسال بیان کرد: دشمن از هم اکنون دنبال اینست که به وحدت، همدلی و سرمایه اجتماعی ما ضربه وارد کند، ما نباید پیرو چند سایت یا مرجعی که خبرهای دروغ پخش می کند باشیم بلکه باید اینقدر روابط عمومی ها قدرتمند باشند که محوریت و مرجعیت خبر باشند.

وی گفت: اگر دشمن از بیرون و برخی دوستان، نا آگاهانه دنبال هستند فضای آرام جامعه را به سمت تشنج و افتراق ببرند، روابط عمومی ها کمک کند و فضایی را ایجاد نمایند که در این فضا به سمتی برویم که از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: انتخابات امسال تبلوری از حضور مردم در انتخابات است که با همدلی و وحدت زمینه حضور مردم را در پای صندوق های رای فراهم می کنیم.

احمدی اضافه کرد: آنچه وظیفه وزارت کشور و ماست اینست که مشارکت مردم را ارتقاء دهیم انتخابات سالم برگزار کنیم و محور انتخابات قانون باشد و امن و امان مردم پای صندوق های رای حضور پیدا کنند. روابط عمومی ها می توانند با پاسخگویی، خدمات رسانی و رفع شبهات امید را در بین مردم ایجاد کنیم تا مردم پای صندوق های رای جلوه ای از حضور را به منهصه ظهور برسانند.

وی در ادامه با انتقاد از برخی کاستی‌ها در روابط عمومی‌های استان افزود: برخی مواقع سایت‌ها و پورتال‌های ادارات را که مطالعه می‌کنم تا برای مثال از پلی که ساخته شده و کاری که انجام گرفته خبری مشاهده کنم اصلا خبری از آن پل در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی ادارات دیده نمی‌شود در صورتی که باید روابط عمومی‌ها خدمات نظام را منعکس کنند.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هم استانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
0
0
مرثیه بخصوص برای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان که نه توانایی کار دارد و نه سواد بهداشتی و درمانی که خدمات دولت را اطلاع رسانی کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
0
0
سلام
من پانصد هزار تومان جايزه ميدهم به عكاسي كه توانسته باشد از بدو ورود استاندارمحترم به استان ، خنده ايشان را در قاب تصوير شكار كرده باشد ، البته به جز لبخند ايشان در روز معارفه وي ، شماره من در اين سايت محفوظ است ، هر شخصي بتواند تصوير خنده ايشان را منتشر كند بلافاصله تقديم خواهم نمود
نام:
ایمیل:
* نظر: