به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۷۶۱
|
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
دهرابپور گفت: من معتقدم اگر آقایان ” وکیلی و فروزان ” جزء گزینه های اصلاحات باشند و آقای ” بهرامی ” را هم جزء جریان اصلاحات بحساب بیاورند، آقای بهرامی موقعیت خیلی بهتری نسبت به آقایان دیگر دارد.
 خبردنا : فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از الان نمی شود خیلی برروی اردوگاههای اصلاح طلب و اصولگرا حرف زد، اظهارداشت: الان دقیق نمی توان حرفی زد اما بعقیده ما مردم خیلی دیگر کاری به احزاب و شعارهای آنها ندارند.

” محمدرحیم دهرابپور ” در گفت و گو با فرازخبردر پاسخ به این سوال که آیا آقایان ” وکیلی و فروزان ” در اردوگاه اصلاح طلبان می توانند کاندیداهای خوب و در نهایت نماینده خوبی برای مردم بویراحمد و دنا در مجلس یازدهم باشند؟ هم اظهارداشت: از لحاظ مردمی چنین چیزی را من شاهد نیستم و از جایگاه شخصیتی هم آقایان، زمان زیادی نسبت به دیگران می خواهند تا خود را به مردم معرفی کنند.

وی گفت: این آقایان نسبت به اصولگرایان و اصلاح طلبان در بین مردم کمتر مطرح بوده اند، منظورم اسم افراد نیست چون اسم آنها مطرح است اما از لحاظ توقعی که مردم از آنان داشتند و خدماتی که باید به مردم می رساندند خیلی در بین مردم مطرح نیستند.

این فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که آیا ” تهران نشینان ” می توانند کاندیدا و احیانا نماینده خوبی برای مردم بویراحمد و دنا باشند؟ هم ادامه داد: بعقیده من و البته مردم، آقایان ” وکیلی و فروزان ” و هر تهران نشینی که برای مردم بویراحمد و دنا کاری نکرده اند نمی توانند گزینه های خوبی برای آنان در مجلس باشند.

دهرابپور گفت: مردم و خود من عقیده دارند وقتی ” تهران نشینان ” که با تلاش مردم این استان به مجلس راه پیدا می کنند فکر نکنم تا بحال به مردم استان نفعی رسانیده باشند و اینکه من می گویم حرف مردم است و حرف من تنها نیست.

وی افزود: بنظر می رسد آقایان ” وکیلی و فروزان ” گزینه های نهایی اصلاح طلبان در بویراحمد و دنا برای انتخابات مجلس یازدهم نباشند و مقدمه چینی باشد برای حضور اصلاح طلبان در انتخابات و معرفی کاندیدای دیگری از این جریان.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج تاکیدکرد که ” محمد بهرامی ” محبوبیت بیشتری نزد مردم نسبت به آقایان ” وکیلی و فروزان ” دارد  و بیشتر بین مردم مطرح هستند و برای این مردم هم کار زیادی کرده و الان هم ارتباط بیشتری با مردم دارد.

دهرابپور گفت: من معتقدم اگر آقایان ” وکیلی و فروزان ” جزء گزینه های اصلاحات باشند و آقای ” بهرامی ” را هم جزء جریان اصلاحات بحساب بیاورند، آقای بهرامی موقعیت خیلی بهتری نسبت به آقایان دیگر دارد.

وی در پاسخ به این سوال که بنا به آنچه گفتید، تهران نشینان مورد اقبال مردم قرار نمی گیرند؟ هم یادآورشد: فکر نکنم تهران نشینان مورد اقبال مردم قرار گیرند حال این تهران نشین در اردوگاه اصلاح طلبان بوده و یا در اردوگاه اصولگرایان باشد.

این فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که برنامه اصولگرایان برای انتخابات پیش رو چیست؟ هم تصریح کرد: عده ای بدنبال ایجاد اتحاد در بین اصولگرایان بوده و دعوت هایی هم صورت گرفته و هم اکنون درحال مقدمه چینی هستند.

دهرابپور در پاسخ به این سوال که آیا دکتر روشنفکر به اردوگاه اصولگرایان ملحق می شود؟ هم اظهارداشت: اگر ایشان گزینه نهایی اصولگرایان باشد به اردوگاه می پیوندد و اگر گزینه نهایی نباشد بطور حتم وارد اردوگاه اصولگرایان نمی شود.

وی گفت: بعقیده من اگر این شرایط اتفاق بیفتد دکتر روشنفکر مستقل عمل کرده و نامزد انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا می شود.

عضو شورای اسلامی یاسوج در پاسخ به این سوال که امکان اینکه دکتر هدایتخواه گزینه نهایی اصولگرایان باشد وجود دارد؟ هم ادامه داد: بله این امکان وجود دارد اما به این شرط که از هم اکنون اعلام حضور کند نه مانند دور گذشته که در روز آخر اعلام نامزدی کرد.

دهرابپور در پاسخ به این سوال که آیا امکان پیروزی دکتر هدایتخواه در انتخابات یازدهم خانه ملت در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا وجود دارد؟ هم خاطرنشان کرد: اگر انتخابات دو قطبی شود باید منتظر کاندیدای اصلاح طلبان هم بود و البته نباید تاثیرگذاری قومیت ها را بر آرای انتخاباتی کاندیداها نادیده گرفت.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یزدگرد
|
Germany
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
0
0
درود تحلیل جالبی از اقای دهرابپور بود دقیقا همینجوره که ایشون گفتند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
0
0
خیلی قشنگ داره جای مردم حرف میزنه اونجا که گفته «مردم و خود من...» حاجی عزیز بخود آید همون مردمی که میفرمایید چند بار باید نشون بدند که از گفتمان شما بیزارند
خیلی قشنگ داری کانالیزه میکنی که گفتمان اصلاح طلبی را ببری به سمت دکتر بهرامی عزیز که در دو دور قبل با اقبال عمومی روبروی نبود
نه حاجی جان زهی خیال باطل
ان شا الله جناب دکتر بهرامی هم خودشون بهترین تصمیم را در خصوص حضور یا عدم حضور خواهند گرفت و نیاز به قیم اون هم از جریان مخالف ندارند... صرفا جهت اطلاع
نام:
ایمیل:
* نظر: