به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۸۰۲
|
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
جشنواره سراسري عكس نماز و نيايش، نمايشگاه كتاب، محافل انس با قران و تعزيه خواني از مهمترین برنامه های کانون است.

خبردنا: با حضور برخی از مدیران استانی و شهرستانی و با همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان كهگيلويه و بويراحمد همزمان با سراسر کشور جشن روزه اولی ها در مسجد صاحب الزمان(عج) یاسوج برگزار شد.

به گزارش"خبردنا"، "علیرضا دولت آبادی"، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد كهگيلويه و بويراحمد گفت: جشن روزه اولي همزمان با سراسري كشور با هدف تحقق سیاست خانواده محور و مسجد پایه بر اساس برنامه تحول ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، اهتمام به جذب کودکان و نوجوانان به مساجد به ویژه خواهران و تکریم روزه اولی ها و تعظیم شعائر دینی در حال برگزاري است.

وی با بیان اینکه بايد به تربيت ديني فرزندانمان توجه ويژه داشته باشيم، افزود: خانواده ها زمنيه حضور كودكان و نوجوانان را به مسجد فراهم كنند تا با حضور در اين مكان مقدس ضمن بهرمندي از حسنات حضور در مسجد زمينه تحقق جامعه ديني و اسلامي فراهم شوند.

دولت آبادی با بیان اینکه اين روزها جامعه ما از لحاظ فرهنگي دچار مشكلات زيادي است عنوان کرد: تهاجم فرهنگي دشمن سال هاست كه فرزندان اين سرزمين رانشانه رفته و در حال حاضر هم بيش از گذشته است.

وی تصریح کرد: بايد مراقب نفوذ فرهنگي دشمن باشيم و در مقابل تغييرات فرهنگي تحميلي مقاوم باشيم.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد كهگيلويه و بويراحمد در ارتباط با برنامه های آتی کانون اضافه کرد: جشنواره سراسري عكس نماز و نيايش، نمايشگاه كتاب، محافل انس با قران و تعزيه خواني از مهمترین برنامه های کانون است.

این جشن برنامه هایی از قبیل قصه گویی، تواشیح و برنامه های شاد توسط گروه‌های هنری به اجرا درامد و در پایان به ۵۰ دختر دانش آموز روزه اولی از طرف ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد جوایزی اهدا شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: