به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۸۲۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
آیا همه آنها که در دوره تاجگردون مشغول بکار شدند به اندازه نیروهاییکه در دوره سید قدرت ،زراعت کیش ، پاکدل ،فاطمی نفت، اکبر علیزاده و بدون هیچ آزمونی فقط در یک اداره شرکت نفت و گاز ، بکار گرفته شدند ،هستند؟
 خبردنا - علی باشتی زاده : این روزها فضای مجازی استان و گچساران و باشت مملو از نوشته ها و مطالبی است که به لحاظ ساختار علمی نه تنها مقاله نیستند بلکه بنوعی تلاش برای مطرح کردن خود و یک جریان خاص از درون جبهه اصولگرایی است برای فتح کسی مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه گچساران و باشت  یعنی رقابت اصولگراها برای از صحنه بدر کردن همدیگر اون هم با رمز تخریب تاجگردون.

مطالبی که عمدتا تخریب و یا نقد نماینده کنونی گچساران و باشت در محلس شورای اسلامی است.

نوک پیکان فقط بسوی تاجگردون است ، چپ و راست   و بخصوص مدعیان انتخابات مجلس در جبهه اصولگرایی

در این خصوص ذکر چند نکته خالی از لطف نیست :

۱- برای اثبات خود دیگری  را نفی نکنید فرض کنیم اصلا تاجگردون نباشد و کاندیدا نیست این دوستان یعنی سید قدرت الله حسینی بحرینی ، علیمراد جعفری، زراعت کیش ، اردلان زینل زاده ، اون یکی سید قدرت .... برای نماینده شدن چه برنامه طرح و پروژه ای دارند ؟

اصلا خودشان برنامه ها شون را اعلام کنند که تو این شرایط وخیم اقتصادی و تحریم های ظالمانه چه می خواهند بکنند و چه دارند عرضه کنند؟

۲-  آیا تند تر حمله کردن به تاجگردون (که یک بار برای همیشه ثابت کرد که گچساران هم نماینده دارد و حق و حقوقی دارد و باید مرکز قدرت باشد ...) تنها برنامه و طرح اقتصادی اجتماعی و فرهنگی این عزیزان است  یا چیزی غیر از نفی تاجگردون، برای اثبات خود دارند؟

۳ - آیا همه آنها که در دوره تاجگردون مشغول بکار شدند به اندازه نیروهاییکه در دوره سید قدرت ،زراعت کیش ، پاکدل ،فاطمی نفت، اکبر علیزاده و  بدون هیچ آزمونی فقط در یک اداره شرکت نفت و گاز ، بکار گرفته شدند ،هستند؟

آیا مدیران و فرزندان گچساران و باشت که در دوره تاجگردون در سطح شهرستان ،استان و استانهای دیگر و تهران تجربه مدیریتی کسب می کنند به اندازه تمام دوره های نمایندگی نمایندگان ۳۵ سال اول انقلاب در حوزه گچساران و باشت نیست ؟

۴- کاش تاجگردون نباشد تا این جماعت مدعی برنامه های شان که چیزی جز بازگشت به ۱۰ سال گذشته گچساران نخواهد بود - اجرا شود تا آنموقع فرمانداری گچساران بشود یک بخشداری زیر نظر فرمانداری مرکز استان و باشت هم بشود یک دهیاری زیر نظر بخشداری مرکز استان
تا  ...

نام:
ایمیل:
* نظر: