به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۸۷۳
|
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
ورودی شهر یاسوج از سمت سرآبتاوه وضعیت مناسبی ندارد و می‌طلبد فرمانداری بویراحمد از طریق دهیاری این منطقه نسبت به پاکسازی و نظافت این ورودی اقدام کند.
خبردنا:  مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد نسبت به رفع مشکلات مکان های گردشگری استان با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید فطر و تابستان هشدر داد.

به گزارش"خبردنا"، سید حسین کاظمی درجلسه هماهنگی تعطیلات عید سعید فطر که با حضور فرماندار دنا، شهرداران یاسوج و سی‌سخت، معاون فرماندار بویراحمد و مدیرکل میراث فرهنگی در محل دفتر شهری استانداری برگزار شد، گفت:مسافران معمولا ۲ شهر یاسوج و سی سخت را به دلیل طبیعت بکر استان به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند.

مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:این ۲ شهر از مبلمان شهری مطلوبی برخوردار نیستند و شهرداران که اصلی‌ترین معمار شهر خود هستند  باید رفع این مشکل را در اولویت کار خود قرار دهند و از آن‌ها انتظار می‌رود بهترین چهره  از این دو شهر را به نمایش بگذارند.

وی هم چنین به تعطیلات تابستانی هم اشاره کرد و گفت:شهرداری‌ها علاوه بر جمع آوری نخاله‌ها و به سازی ورودی‌های شهر‌ها حتما به نور پردازی اصولی آبشار یاسوج  توجه کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در خصوص محور‌های کاری شهرداری‌ها در طرح استقبال از مسافران عید فطر و تابستانی گفت:اصلاح و نوسازی مبلمان شهری، آسفالت معابر، خیابان‌ها و سرویس‌های بهداشتی، همینطور به سازی فضای سبز، گل کاری و درخت کاری و توجه ویژه به نورپردازی محیطی و هم چنین تنظیف و پاکسازی شهر‌ها  از وظایف شهرداری‌ها در این خصوص است.

کاظمی به تخریب بخشی از پارک غدیر یاسوج و خسارات وارده به منطقه گردشگری کوه گل از مناطق جذاب گردشگری سی سخت براثر بارندگی‌های اخیر، اشاره کرد و گفت:برای رفع مشکل این پارک ابتدا فنس کشی پارک از سمت رودخانه برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی صورت بپذیرد سپس اصلاحات لازم را انجام دهند، و برای رفع مشکل منطقه کوه گل، فرماندار سی سخت با همکاری راهداری نسبت به بازگشایی این مسیر اقدام کرده و تمهیدات لازم برای پیش بینی پارکینگ ایمن برای رفاه حال گردشگران اندیشیده شود.

کاظمی هم چنین گفت:ورودی شهر یاسوج از سمت سرآبتاوه وضعیت مناسبی ندارد و می‌طلبد فرمانداری بویراحمد از طریق دهیاری این منطقه نسبت به پاکسازی و نظافت این ورودی اقدام کند.

کاظمی هشدار داد:بازدید‌هایی توسط بازرسان دفتر شهری و بنده انجام می‌شود و در صورت عدم رفع ایرادات و بی توجهی، با جدیت تمام  نسبت به متخلفان برخورد می‌شود.

کاظمی گفت: برای رفاه حال مسافران نانوایی‌ها نان با کیفیت تحویل مردم دهند و در شهر سی‌سخت باتوجه به کمبود نانوایی در دو شیفت به ارائه خدمت بپردازند.

مدیرکل دفتر شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:نظارت و کنترل بازار به شکل محسوس و نامحسوس از سوی بازرسان صنعت و معدن نیز تشدید شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: