به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۸۹۰
|
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
قرار است همراه با مدیرکل بهزیستی، فرماندار، بخشدار و برخی دیگر از مسئولان ضمن بازدید، از نزدیک مشکلات این خانم را بررسی کنیم و دستورات لازم داده شود.
خبردنا: فیلمی از یک پیرزن در روستای "سرگچ" بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی دست به دست می شود که نشان می‌دهد نامبرده در شرایط زندگی سخت در خانه‌ای مخروبه و خشتی و گلی و بدون امکانات اولیه زندگی می‌کند.

به گزارش"خبردنا"، این پیرزن تنها با کمک دختر 40 ساله اش که عقب مانده ذهنی است به سختی روزگار می‌گذراند و از کمترین امکانات و حمایت هیچ نهادی برخوردار نیست.

این پیرزن به نام "مخمل نمازی" دو فرزند دارد و از حدود 30 سال پیش بعلت فلج شدن از ناحیه کمر، پاها و دست ها در بستر بیماری است.

رضا ایزدی، رئیس کمیته امداد خمینی (ره)بخش دیشموک در این زمینه گفت: مدیرکل کمیته امداد استان پیگیر و دنبال مشکلات خانم نمازی است و ما را نیز مأمور بررسی مشکلات این خانم به صورت ویژه کرده است .

وی با بیان اینکه شوهر این خانم دو زن دارد، افزود: خانواده شوهر این خانم به تعداد 6 نفر تحت پوشش کمیته امداد است.

ایزدی اظهارکرد: "مخمل نمازی" معلول تحت پوشش بهزیستی بود که در سال 95 از طریق سامانه ثبت احوال مرکز به عنوان فوتی اعلام شد و به همین دلیل از پوشش بهزیستی خارج شد.

این خانم دارای دو فرزند به نام های مصطفی و زهراست که فرزند پسرش بالغ و از پوشش خارج شد و فرزند دخترش همچنان تحت پوشش پدرش است.

وی بیان کرد: قرار است همراه با مدیرکل بهزیستی، فرماندار، بخشدار و برخی دیگر از مسئولان ضمن بازدید، از نزدیک مشکلات این خانم را بررسی کنیم و دستورات لازم داده شود.

همچنین آیت افشارمهر، مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این خصوص گفت: مشکلات خانم نمازی را بررسی می کنیم و پس از مشخص شدن وضعیت این خانم اقدامات لازم را برای کمک به او انجام خواهیم داد.

وی افزود: پس از بررسی در صورتی که مشکل حاد داشته باشد در اولویت ما قرار می گیرد و در زمینه های مختلف به این خانم کمک های حمایتی و مالی خواهیم کرد و تحت پوشش بهزیستی قرار خواهیم داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: