به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۹۳۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد باید از هم اکنون بفکر تغییر مدیران منتسب به مجمع نمایندگان این استان بوده تا بتواند از آزمون انتخابات در استان پر تنش سیاسی سربلند بیرون بیاید.
خبردنا – احمد توکل پور: ” دکتر حسین کلانتری ” معاون سابق امنیتی سیاسی استاندار ایلام، مشاور و مدیرکل سابق امنیتی وزارت کشور که روز چهارشنبه بیست دوم خردادماه ۱۳۹۸ توانست از هیئت دولت رای ” مثبت ” برای استاندار شدن استان کهگیلویه و بویراحمد را بگیرد به هیچ عنوان گزینه مجمع نمایندگان این استان نبوده است.

گزینه های مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد برای استاندار شدن این استان را به ترتیب ” دکتر حسن نوروزی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گزینه غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت،” مهندس پژمان نیک اقبالی گزینه غلام محمد زارعی ” نماینده بویراحمد و دنا و ” مهندس جهانگیر حبیبی گزینه عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ بودند.

بنظر می رسد دولت دوازدهم با انتخاب ” دکتر کلانتری ” بعنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد پاسخ محکمی به مجمع نمایندگان ابن استان برای انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی داده باشد.

” دکتر کلانتری ” نیرویی کاملا سیاسی و امنیتی که امسال نیز سال سیاسی و امنیتی است باید بداند که استان کهگیلویه و بویراحمد شرایط خاصی در این دو حوزه بویژه در زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد.

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد باید از هم اکنون بفکر تغییر مدیران منتسب به مجمع نمایندگان این استان بوده تا بتواند از آزمون انتخابات در استان پر تنش سیاسی سربلند بیرون بیاید.

وی چون گزینه مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی هم نیست بنظر می رسد بایستی با اقتدار و البته همگام با افکار عمومی تیم های مدیریتی خود را چینش کرده و البته توجهی به تفکر و سلیقه سیاسی تیم مدیریتی خود چندان نداشته باشد.

دکتر کلانتری هم باید انتخابات های گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد را مطالعه کرده و البته تیم های مشورتی علمی منصفی بایستی در کمترین زمان ممکن تشکیل تا شاهد تکرار مشکلات گذشته در حوزه انتخابات در این استان نباشیم.

با انتخاب ایشان توسط هیئت دولت نه مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد، افکار عمومی هم اکنون آمادگی لازم برای پذیرش استاندار جدید را دارد و البته دکتر کلانتری باید بشدت مراقب مدیرانی که در انتخابات گذشته آزادانه از نامزدهای انتخاباتی با استفاده از امکانات دولتی و هزینه های بیت المال باقدام به راه اندازی شعب اخذ رای در ادارات دولتی نموده بودند باشد.

البته بزودی در همین پایگاه خبری به این موضوع بطور شفاف خواهیم پرداخت و خواهیم گفت این مدیران در کدام دستگاههای دولتی اقدام به جذب نیرو با نامه های نامزدهای انتخاباتی آن زمان نمودند و چه ظلم ها و ستم هایی برای جوانان این دیار روا داشتند. خواهیم گفت که شیوه جذب آرای مردم از طریق این مدیران چگونه است.

پیشاپیش حلول استانداری از جنس مردم نه از جنس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد را به خطه زاگرس تبریک می گوئیم.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مبین حق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
0
0
واقعا هر سه گزینه در حد استاندار نبودند متاسفانه نمایندگان فقط به فکر خودشان هستند در ضمن تا ابد استان ما گزینه بومی جواب نمی دهد به زور گزینه بومی بر گرده ابن مردم مظلوم سوار نکنید حتی معاونین استاندار بخصوص معاون سیاسی باید غیربومی باشد.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
0
0
همه ما پشت سر استانداریم مشروط بر اینکه به سیاسیون و نمایندگان گوش نکند . احسنت و صد احسنت بر سایت خبر دنا
نام:
ایمیل:
* نظر: