به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۹۴۰۷
|
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
تاجگردون با بیان اینکه یکبار گفتم اگر ما نباشیم، ما و مردم تعیین می‌کنیم که چه کسی باشد. تا روزی که نونهالان این محلات بزرگ شوند و سرپایشان بایستند با آنها خواهم بود با انتقاد از رقیبان خود، گفت: بکوبید بر دهان کسانی که شبانه به این کوچه‌ها می‌آیند. ای کسی که دنیا و آخرت خودت را نمی‌خواهی و وقیحانه می‌گویی بگذار تاجگردون کارها را انجام دهد، ما 24 ساعته آخر انتخابات می‌آییم و با پول رأی‌ها را می‌خریم.
 خبردنا : نماینده " گچساران و باشت " مخالفانش را به شدت نواخت .

به گزارش " خبردنا "، " غلام رضا تاج گردون " که در مراسم جشن بازآفرینی شهری و افتتاح فرهنگسرای محله سادات  گچساران سخن می گفت  ، گفت: هفت سال پیش حرفی زدم گفتم به زندگی بد عادت کرده‌ایم، اولین کار این است که این زندگی بد را کنار بگذاریم. امشب یکی از آن شب‌ها است که برگ دیگری را ورق بزنیم. امشب شب محله سادات است و شب‌های دیگر، شب محله‌های دیگر.

وی با بیان اینکه یادمان نرود در جاده‌های این شهر کشته داده‌ایم، خیابان‌ها کوچک بود و تنه می‌زدیم. چهار سال یکبار یاد سادات و لبنان می‌افتادیم. شب باید به اینجا سر می‌زدیم، یواشکی! افزود : وقتی زمین کشاورزی آبیاری می‌شود، کشاورز احساس می‌کند که حیاتی بهتر از این هم بود. مردم محله سادات، کوچک و بزرگ، زن و مرد، من برای دلخوشی شما کار نکردم. من برای دلم کار کردم. و خدا هم دعده داده است که اگر برای دلت کاری کردهی و مردم از تو راضی بودند من هم از تو راضی خواهم بود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی  تاکید کرد : من بچه این شهرم. نمی‌خواهم بگویم دهه شصتی‌ها را درک می‌کنم یا نمی‌کنم، می‌خواهم بگویم حتی آنهایی که از دهه چهل یا پنجاه بودند، به غربت رفتند، مردند، در کوچه و پس کوچه‌ها افتادند را هم دیدیم. در این کوچه‌ها باهاشون بزرگ شدیم، درس خواندیم. دهه شصتی ها و هفتادی ها را هم دیدیم. اما اجازه نخواهیم داد دهه هشتاد و نودی ها مثل گذشته‌ها باشند.

تاجگردون گفت: آنانی که اسب را زین کرده‌اید و می‌خواهید خدمت کنید، ذهنتان را با گذشته‌تان، برنامه‌تان، آینده و وطنتان، شهر و فامیلتان را مرور کنید. هدف را در کنار هم تعریف کنید.

وی ابراز داشت: این شهر سلیقه‌های مختلف و اقوام مختلف دارد. مهم این است که این سلیقه‌های مختلف در کنار هم خوب خدمت کنند. من مدت‌هاست ایستاده‌ام به نظاره. تا ببینم اقوام و سلایق چه برنامه می‌خواهند بدهند و اگر ببینم کسی برنامه‌ای برای عمران و آبادی شهر دارد، دستش را بگیرم. ولی کسی نبود.

تاجگردون با بیان اینکه  یکبار گفتم اگر ما نباشیم، ما و مردم تعیین می‌کنیم که چه کسی باشد. تا روزی که نونهالان این محلات بزرگ شوند و سرپایشان بایستند با آنها خواهم بود با انتقاد از رقیبان خود، گفت: بکوبید بر دهان کسانی که شبانه به این کوچه‌ها می‌آیند. ای کسی که دنیا و آخرت خودت را نمی‌خواهی و وقیحانه می‌گویی بگذار تاجگردون کارها را انجام دهد، ما 24 ساعته آخر انتخابات می‌آییم و با پول رأی‌ها را می‌خریم.

 این مسئول  ادامه داد : رانت فقط پول خوردن و دزدیدن نیست، رانت یعنی اینکه با قلمت و فکرت بخواهی از مردم مال اندوزی کنی. تکلیف من مشخص هست، من خانواده‌ام، دار و ندارم مشخص است، همه چیزم مشخص است، بعد یواشکی می‌آیی و خانه‌ها را می‌گردی و می گویی تاجگردون دیگر نیست، رد صلاحیت می‌شود، آقا تو بیا بگو چکار می‌توانی برای این محله و بچه‌ها می‌توانی بکنی! تو خوشحال می‌شوی تاجگردون رد صلاحیت شود؟ اصلاً برای چی رد صلاحیت شوم؟ دوم اینکه چرا خوشحال می‌شوی!؟ واسه اینکه تو به بهره برسی.

وی تاکید کرد : عزت من و هر کسی که می‌خواهد به ماندگاری برسد این است که مخالفش، منتقدش عزت داشته باشد! عزت تو در زدن من نیست، عزت تو در کشیدن خودت به بالا باشد! عزت تو در این است که من عزت داشته باشم، من بزرگ باشم. عزت ما همه بر این است.

 تاج گردون گفت : این خبرها نیست، چه اصولی دارید که من ندارم؟ خودم می‌پذیرم. مقیدتر از من به انقلاب و ارزش‌ها هستید؟ دیده‌اید از مردم و اصول عدول کنم و اصول مردم و انقلاب را زیرپا بگذارم؟

 نماینده گچساران و باشت خطاب به منتقدانش گفت : می گویید بله، آقای تاجگردون خیلی خوبه، خیلی خوب پروژه میاره، خیلی خوب کارها را انجام می‌دهد، در مجلس هم خیلی خوب صحبت می‌کند، عزت و جایگاه دارد، ولی بیاییم کاری کنیم که نباشد! مگر خاله بازیه؟  مکر با سرنوشت مردم خاله بازی می‌کنید؟ مردمت هستن، میهنت هست، انقلاب هست. گذشت این خاله بازی‌ها. این‌هایی که مرا نقد می‌کنند را دوستشان دارم. من اگر ضعفم را نفهمم نمی‌توانم کاری کنم. ولی در جای خود به کسی که می‌خواهد زور بگوید باید غرور داشته باشیم. ولی باید غرورت را بشکنی و دست پیرمرد دهاتی را ببوسی. و گر نه یادت می‌رود کجا بودی و کجا قرار هست بروی.

تاج گردون افزود : امشب شب خوبی بود که کنار هم بودیم و این پروژه کوچک را که شاید حدود 7 یا 8، 10 میلیارد تومان هزینه اش شده باشد، افتتاح کردیم. در این دوران بی پولی و تحریم برای پروژه‌های استانی حداقل 400 میلیارد تومان هزینه خواهد شد. در جلسه با قشقایی‌ها عرض کردم هیچکس حاضر نیست اینقدر خودش را اذیت کند ولی من می‌کنم. من سلامتی و جوانی‌ام را دادم. وقتی می‌بینم باید چند هزار میلیارد تومان اعتبار بیاید  پروژه‌ها جمع شود، نگران می‌شوم و می‌گویم خدایا به من سلامتی بده تا اینها را جمع کنم.

 وی ادامه داد : اعتبار ملی است، ولی چه کسی باید این اعتبار را بیاورد مهم است. این‌ها را به قول یکی از معاونان وزیر باد نمی‌آورد. سه چهارسال پیش یک کسی به من ایراد گرفت گفت روشنایی واسه مردم نون و آب نمی‌شود، همه چیز باید در کنار هم باشد. ما قبول داریم. فقط بیاید جلوی مردم قول بدهید اگر توانستید وقتی لامپ‌های محل سوخت عوض کنید من قبول دارم.

وی ابراز داشت: هرکسی خواست از مردم سواستفاده کند دل مردم آنها را کنار می زند. ما ادامه می‌دهیم با این شعار. یک چیز را فراموش نکنید؛ با مردم بازی نکنید. شاید خیلی‌ها از من ناراحت هستند، می گویند تاجگردون احترام نمی‌گذارد سر نمی‌زند. اینکه من تلاشم را گذاشتم برای این هست که مردم به چیزی که می‌خواهند برسند.

آقای جنتی یک جمله قشنگی گفت؛ من با لبخند یک بچه کوچک انرژی می‌گیرم. از اینکه این محفل خوب را فراهم کردید ممنونم.


نام:
ایمیل:
* نظر: