به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۹۷۴۸
|
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵
همه می دانند که ” بهرام تاجگردون ” یادگار هفتم تیر ۱۳۶۰ تلاش های فراوانی قبل و بعد از انقلاب اسلامی برای پیروزی و صیانت از آرمان های این انقلاب نموده و در قلوب مردم استان کهگیلویه و بویراحمد محبوب مانده و خواهد ماند.
 خبردنا : تنها یادگار مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در ترور دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیرماه 1360 نماینده مردم کهگیلویه بزرگ و گچساران در مجلس اول شورای اسلامی بود.

به گزارش فرازخبر، ” بهرام تاج گردون ” که بعنوان اولین نماینده حوزه های انتخابیه کهگیلویه بزرگ و گچساران در آن روزها به خانه ملت راه یافته بود در بمب گذاری تاسفبار دفتر حزب جمهوری اسلامی در کنار شهدای بزرگی چون شهید بهشتی و شهید هاشمی نژاد زیر آوار آن ترور ماند.

” دکتر حسین کلانتری ” استاندار کهگیلویه و بویراحمد که براساس آنچه از دوران مسوولیت وی اطلاعات در دست است می تواند خاطرات شیرین دوران استانداری ” مهندس اسماعیل دوستی ” که از قضای روزگار، ایشان هم لر تمام عیاری بود را تکرار کند.

کلانتری در همان روزهای نخست به دیدار ” سردار عوض شهابی فر ” فرمانده ارشد نظامی استان کهگیلویه و بویراحمدی که در بستر بیماری رفت.

دیدار ایشان با مردم محروم دیشموک که اخبار خودکشی بانوان و دختران آن دیار در صدر اخبار دنیا قرارگرفته بود نشان از درایت و مردمداری استاندار سوم دولت تدبیر و امید در استان کهگیلویه و بویراحمد می دهد.

دکتر کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با پیشینه کاملا امنیتی و البته آشنایی کامل به خطه زاگرس، بخوبی میداند که ” محبت کردن و مردمداری ” ، دو خصیصه اصلی برای همراهی همنوعان ” لر زبان ” خود برای اداره امور مملکتداری است.

همه می دانند که ” بهرام تاجگردون ” یادگار هفتم تیر ۱۳۶۰ تلاش های فراوانی قبل و بعد از انقلاب اسلامی برای پیروزی و صیانت از آرمان های این انقلاب نموده و در قلوب مردم استان کهگیلویه و بویراحمد محبوب مانده و خواهد ماند.

 می طلبد ” دکتر کلانتری "استاندار فهیم کهگیلویه و بویراحمد با تنها بازمانده آوار ترور هفتم تیر ۱۳۶۰ ملاقاتی داشته باشند که بدون شک این ملاقات در تاریخ این دیار بعنوان برگی زرین به یادگار باقی خواهد ماند.

بنظر می رسد با انجام چنین دیدارهایی باید به آیندگان این دیار بیاموزیم که قدردان خادمان باید بود و مراقب باشیم که خیانت خیانتکاران جای خود را به خدمت خادمانی چون ” بهرام تاج گردون ” ندهد.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
0
0
آنهایی که بیدبلند را از بهمئی جدا کردند باید پاسخگو باشند هر چند خیانت کردند ولی معلوم نیست چه مافیایی پشت این قضیه بود متاسفانه انقلابی های بهمئی هم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مشغول تقسیم غنائم و پست ها بودند و خواب بودند تا خاک بهمئی به تاراج رفت قسمتی را رژیم منحوس پهلوی جدا کرد و قسمتی هم به علت نالایق بودن مسئولین بهمئی از بهمئی جدا شدند بید بلند در سال 1360 از بهمئی جدا شد تشان در سال 1363 از بهمئی جدا شد ترتاب در سال 1396 از بهمئی جدا شد سرحد بهمئی یعنی کوه سفید و کوه سیاه و دلی مهرجان بوسیله مسئولین خائن وقت در سال 1391 از یهمئی جدا شدند حالا چیزی از سرزمین بهمئی باقی نمانده و باید بچه های متولد خاک بهمئی غیر بومی منطقه خود شوند!!!!! بنابراین بار دیگر اتحاد بهمئی و پشتیبانی مسئولین استانی و کشوری از جمله نماینده محترم ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و استاندار محترم استان و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی استان از آنها را می طلبد تا بار دیگر سرزمین های جدا شده از بهمئی به بهمئی ملحق گردد.
نام:
ایمیل:
* نظر: