به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۲۹۰
|
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱
روزنامه همدلی اگر به ویکی پدیا استناد می کند که هر فردی می تواند در آن تغییراتی دهد کاش به سخنان رئیس مجلس درباره همین تیتر کذب " سفره انقلاب " هم مرااجعه می کرد آنگاه که پس از انتشار چنین دروغی ، رئیس مجلس در بررسی اعتراض خانم حسینی دستور بررسی داد و سپس در مطلبی از تریبون مجلس اعلام کرد چنین مطلبی از سوی ایشان گفته نشده و دروغ است
 خبردنا : روزنامه "همدلی " در مطلبی سراسر کذب وزیر اقتصاد دولت اصلاحات را تخریب کرده است .

به گزارش " خبردنا "،  روزنامه "همدلی " به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی " ولی الله شجاع پوریان " معاون معزول شهرداری تهران در مطلبی با عنوان "کاخ نشینان در خدمت کوخ نشینان " به دکتر سید " صفدر حسینی " وززیر پاکدست و  فرزانه دولت اصلاحات مطالب کذبی که در رسانه های زرد و معاند بشدت منتشر می شود استناد کرده و  به او مطالب سراسر کذبی نسبت داده است .

جالب است که مدیر مسئول این روزنامه از نزدیک دکتر سید صفدر حسینی را می شناسند و از کذب بودن این مطالب بخوبی آگاه است .

روزنامه همدلی اگر به ویکی پدیا استناد می کند که هر فردی می تواند در آن تغییراتی دهد کاش به سخنان رئیس مجلس درباره همین تیتر کذب " سفره انقلاب " هم مراجعه می کرد آنگاه که پس از انتشار چنین دروغی ، رئیس مجلس در بررسی اعتراض خانم حسینی دستور بررسی داد و سپس در مطلبی از تریبون مجلس اعلام کرد چنین مطلبی از سوی ایشان گفته نشده و دروغ است .

روزنامه همدلی و جناب شجاع پوریان اگر قصد انتشار گزارش درباره کاخ نشینان در خدمت کوخ نشینان دارند بهتر بود به فرزندان همان کسانی که در این گزارش گذرا مورد استناد دروغ قرار گرفته اند و شرکت های بزرگ  در دبی تاسیس کرده اند می پرداخت !  البته اگر مواردی اجازه دهد !

امروز "همدلی " و سایر رسانه های کذاب دیواری کوتاه تر از دیوار دکتر حسینی نیافته اند که با نجابت همه تهمت ها را می شنود و تنها به ذکر " خدا می بیند " اکتفا می کند .

شجاع پوریان بعنوان مدیر مسئول باید پاسخگوی تمام مطالب منتشره در مطبوعه اش باشد و  اینکه گفته شود این مطالب در سایر رسانه ها و سایت ها هم وجود دارد از مسئولیت انتشار مجدد آن فرار کند چرا که براساس قانون مطبوعات این عامل مانع رسیدگی به جرم مطبوعاتی در دادگاه رسانه نخواهد شد .

کاش همدلی و همدلی ها بجای اینهمه تهمت های کذب یکبار برای همیشه از نهادهای مسئول سئوال می کردند که چرا با این همه اتهامات رنگارنگ دکتر حسینی در هیچ محکمه ای تاکنون محکوم نشده و همواره یکی از پاکدست ترین وزرای اقتصاد ایران شناخته می شود .

"خبردنا " توصبه می کند شجاع پوریان که بر همدلی تاکید دارد با پذیرش اشتباه روزنامه اش بسرعت از دکتر حسینی و خانواده اش عذرخواهی و  با شحاعت آن را منتشر نماید .

نام:
ایمیل:
* نظر: