به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۰۸۷۲
|
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷
همزمان با هفته دولت صورت خواهد گرفت:
وی عنوان کرد: 500 میلیون تومان تسهیلات برای اجرای این پروژه پرداخت شده و 500 میلیون تومان هم آورده سرمایه‌گذار بوده است.
خبردنا: رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با هفته دولت، ۴۰ طرح کشاورزی در این استان بهره‌برداری و افتتاح می‌شود.

به گزارش"خبردنا" ، الیاس تاج‌الدینی ، اظهار داشت: در هفته دولت امسال 40 طرح کشاورزی در شهرستان‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد بهره‌برداری و افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح سه طرح بزرگ تولیدی شامل مزرعه پرورش ماهی، سردخانه میوه و طرح پرورش شترمرغ گوشتی در سومین روز از هفته دولت در شهرستان دنا، افزود: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری 60 میلیارد ریال، برای 20 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده‌اند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح 300 قطعه‌ای شترمرغ گوشتی در روستای بیژگن بخش پاتاوه از توابع شهرستان دنا با هدف تأمین گوشت و تولیدات پوست و چرم کیف و کفش در صنایع و روغن شتر‌مرغ احداث شده است.

تاج‌الدینی عنوان کرد: مزرعه پرورش ماهی نیز با ظرفیت 20 تن و اعتبار 557 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی در روستای دارشاهی شهرستان دنا افتتاح و برای سه نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی با اشاره به افتتاح سردخانه میوه با ظرفیت 600 تن و اشتغال‌زایی برای پنج نفر در روستای کوخدان دنا، عنوان کرد: 500 میلیون تومان تسهیلات برای اجرای این پروژه پرداخت شده و 500 میلیون تومان هم آورده سرمایه‌گذار بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش کشاورزی در توسعه استان، گفت: پروژه‌های این حوزه تاثیر بسزایی در اشتغال‌زایی و ایجاد درآمد برای مردم استان دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر: