به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۱۰۰۲
|
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
سردار انصاری خبرداد:‌
فرماندهی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 990 قاچاقچی کالا در این استان در سالجاری خبرداد و اظهارداشت: این افراد به دستگاه قضایی معرفی شده اند.
به گزارش خبردنا، " سردار مهدی انصاری " گفت:  امسال ۳۲۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف و ضبط شد و در این رابطه ۹۹۰ نفر دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند.

وی از توقیف ۴۳۹ خودرو حامل بار قاچاق هم در محورهای درون و برون شهری استان کهگیلویه و بویراحمد هم خبر داد و ادامه داد: عمده‌ بار قاچاق در این خودرو‌ها لوازم خانگی، آرایشی، بهداشتی، غذایی و دخانیاتی بوده است.

فرماندهی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: محموله کالای قاچاقی نیز در روزهای گذشته در محور یاسوج ـ اصفهان که بصورت ماهرانه ای در کامیونی که علوفه حمل می کرد جاسازی شده بود توقیف شد.

سردار انصاری گفت: این کالا‌ها شامل مواد صنعتی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است که با تحقیقات پلیس شناسایی و توقیف شد.

وی با بیان اینکه محور‌های ارتباطی این استان ارتباط جنوب، مرکز و شمال کشور را برقرار می‌کند ، خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز شبانه روز ، کار شناسایی و توقیف کالا‌های قاچاق را انجام می‌دهد.

انصاری، تشدید نظارت‌ها در محور‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را از اولویت‌های نیروی انتظامی دانست و خاطرنشان کرد: به منظور تحقق شعار سال، کار مبارزه با قاچاقچیان، درونِ و برون شهر‌ی و سایر محور‌های مواصلاتی با جدیت ادامه دارد./خبرگزاری بسیج
نام:
ایمیل:
* نظر: